Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 13:09 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 02 okt, 2010 14:33 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 29 aug, 2009 13:24 pm
Berichten: 375
Woonplaats: Delft
Ik ben nog steeds op zoek naar mooi velgen. Ze moeten wel de juiste diameter hebben voor de rupsband om eromheen te passen. Het mooie is van deze kit dat die wielen niet permanent vast zitten, ik kan ze er zo af halen en er andere opzetten. Als ik mooie vind, komen ze er zeker op.

Afbeelding

Ik heb trouwens ook nog een spoiler gevonden ergens. Dat wordt dan zoiets. Hij is doorzichtig hoor, dus goed kijken.

Afbeelding
Hij wordt uiteraard nog gespoten...as a matter of fact...ik denk dat ik dat nu maar ga doen.


grtz Siebe

_________________
Mijn favoriete dier is biefstuk.

Mmmm, biefstuk...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 03 okt, 2010 11:50 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 29 aug, 2009 13:24 pm
Berichten: 375
Woonplaats: Delft
De spoiler is nu inderdaad gespoten, en gemonteerd, en gefotografeerd. Ik heb hem er niet zo opgezet zoals op de dryfit in de vorige post. Het zag er van opzij eigenlijk niet uit dat, omdat de spoiler dan niet boven de body uitstak, en dan heb je er vrij weinig aan. Dus heb ik dit gedaan:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

grtz Siebe

_________________
Mijn favoriete dier is biefstuk.

Mmmm, biefstuk...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 03 okt, 2010 19:58 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 20 sep, 2005 20:50 pm
Berichten: 10552
Woonplaats: Installation 05
Een tank met een spoiler... :lol:
Komen er ook Nos flessen bij? :mrgreen:

Succes nog verder! :brouw:


Danny

_________________
Now the gate has been unlatched, headstones pushed aside; corpses shift and offer room, a fate you must abide!

photo 486741photo 488472


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 12 okt, 2010 17:19 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 29 aug, 2009 13:24 pm
Berichten: 375
Woonplaats: Delft
Dit is even om te laten weten dat de afplakwerkzaamheden begonnen zijn. Dit zal een dag of 2-3 in beslag nemen schat ik zo. Het is een erg ambitieus plan voor mij (overambitieus?). Ik zal vanavond een fotootje plaatsen van de stand van zaken dan.

grtz Siebe

_________________
Mijn favoriete dier is biefstuk.

Mmmm, biefstuk...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 13 okt, 2010 17:59 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 29 aug, 2009 13:24 pm
Berichten: 375
Woonplaats: Delft
Zo, de eerste streep zit erop. Het is erg lastig om je koers te houden op een hobbelig oppervlak als dit bij het afplakken. Ik wilde vragen of jullie tips hadden, maar ik denk niet dat er hier veel mensen ooit hebben geprobeerd een racestreep op een tank te maken. De streep lijkt op de foto's een beetje scheef te lopen, dat heeft te maken met de hoek waaronder de foto's zijn genomen. Eigenlijk lijken de lijnen maar vanuit één hoek te kloppen. Beetje jammer, maar niets aan te doen, zo gaat het eenmaal met krommingen. Als ik er zo over nadenk ziet het er vanuit andere hoeken ook wel leuk uit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu heb ik niet erg veel ervaring met afplakken, maar ik ben een beetje huiverig over plekjes als dit. Zal de verf hier diep onder lopen en erg vervelende sporen achterlaten?

Afbeelding

grtz Siebe

_________________
Mijn favoriete dier is biefstuk.

Mmmm, biefstuk...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 13 okt, 2010 19:16 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 21 aug, 2008 19:27 pm
Berichten: 661
Woonplaats: Maasmechelen
Helaas wel maat. Je ziet nog de kleine openingen tegen de kantjes, daar zal zeker verf binnendringen. Wat je wel kan proberen is afplakken met BMF, werk ik meestal mee. Je kan er veel strakker mee afplakken en je krijgt een mooier resultaat.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 13 okt, 2010 20:13 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 sep, 2008 9:43 am
Berichten: 6031
Woonplaats: Zwolle
Ja, dat moet je even strakker doen want je krijgt zeker doorlopers. Je kan, als je op die plekken de tape wat strakker hebt zitten, ook wat parket plus viewtopic.php?f=7&t=28122 smeren met een kwastje. Dan zal dat in ieder geval die kleine naadjes vullen.

Succes!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement