Shake schreef:
Net als Tsjoppert onder de indruk van het handige gebruik van de lamp, betwijfel of mijn vrouw dat ook zou zijn
Haha hier mag het ook niet te lang hangen hoor
david schreef: Mooi eendekkertje. Zie ik nu dat er 2 varianten van het kielvlak worden geleverd?
Ja er zitten er twee bij maar wat precies het verschil is zie ik zo niet. volgens mij zijn ze ook even groot. (zal ze eens op elkaar leggen
Ik heb ze eens goed bekeken maar ze zijn even groot alleen zit er op de één een naad voor het stuurvlak en bij de ander niet.
De vleugels zijn inmiddels weer opnieuw gedaan
Staat ook nog een vleugel van de Fokker E-II op.
Ik wilde de romp dicht plakken maar zag dat ik nog niet een riempje had gemaakt. Omdat je die toch wel heel makkelijk kunt zien heb ik er snel een gemaakt van koperdraad en aluminium.
Dit is een weekend editie dus er zit geen PE bij. Nu is de bijgeleverde moter best oke alleen geen stoterstangen.
Die wilde ik er wel graag ophebben ook al zie je er niet heel veel van met die grote neuskegel ervoor.
Dus aan de gang met koperdraad
een stangetje (kreeg hem niet echt mooi scherp.
en de hele motor voorzien van stangetjes.
Nu was de bedoeling om de motor later te plaatsen. alleen loopt de ruimte onder de kap toch iets toe en kreeg ik hem naderhand er niet meer in.
Dus de motor met het dichten van de romp geplaatst en een beetje bescherming tegen het spuiten gemaakt met een cirkelsnijder en wat tape.
Daarna primer en kleuren maar. waardoor het geheel er nu zo bij staat.
Nu het riggen voorbereiden.
Grtz Arjan