Aha -Pijlstelling- weer iets geleerd. Vanwege de vorm natuurlijk: ->
Het is inderdaad een gek vliegtuig qua design, en dus opvallend.
De K3M2 trainer had ook zo'n hangbuik, maar dan met vleugels bovenop.
Inmiddels zijn we al weer een beetje verder met de bouw gegaan:
Bij de passing van de vleugels, was de vleugelwortel enigszins gesneuveld, dus met wat grof plasticard terug in vorm geschuurd.
De ene kant had wat meer verlies geleden dan de andere kant.
Daarna stabilo's en wielpoten plaatsen..
Paneellijnen nog wat accentueren, oppervlak nalopen op kleine gietkorreltjes. Ja ja het is Short-run..
Voor de kieren gebruikte ik voor het eerst Vallejo 70.400 plastic putty. Ik moet zeggen dat het heel fijn werkt.
Beter dan de gewone huis-tuin-keuken plamuur die ik hiervoor gebruikte.
Nu kan hij ook op z'n pootjes staan. Tijd voor pauze in de Hangar.
Want ik ga dus nu maar eens met de Lorna stoeien. Dan kunnen ze straks samen in het verfbad.
_________________
History is the version of past events that people have decided to agree upon - Napoleon Bonaparte (1769 - 1821)
-------------
Groepsbouw Franse Luchtvaart 1900 - Nu1/48 HobbyCraft Morane Saulnier 410En geheel iets anders....
Soviet Lehaitre - Tracked Motorcycle 1/12