Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 20:23 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 02 jan, 2020 14:04 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 02 jan, 2020 13:52 pm
Berichten: 17
Ik ben er ook mee bezig, ook nummer 23 problemen. Had gebeld met ze, echt geen andere manier dan tot januari wachten. Vind het ook echt belachelijk, maar had mijn Flux, Christmas Tree en power mod al besteld en betaald. Dus maar gewacht, ik hoop alleen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt, een foutje kan, maar drie maanden wachten op twee simpele onderdelen...

Voor de rest wel onder de indruk van het ontwerp, heb er al tapijt op gemaakt en andere stickers op interieur onderdelen geplaatst. Wil je dat ik een zelf een topic aanmaak of zal ik hier wat foto's posten?

Ja, niet alles is 100% accuraat, maar wat al gezegd is, alles wat je echt ziet over het algemeen wel en de Flux en Christmas Tree zijn ook wel bijzondere projectjes van de modders, had leuk geweest als het er standaard bij zat, maar begrijp dat dit niet standaard zo is.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 09 jan, 2020 10:24 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 02 jan, 2010 17:44 pm
Berichten: 16
Ericjuh schreef:
Hey cool.

Heb me even aangemeld, om dit topic te volgen..

Zelf ben ik ook bezig met de Delorean.

Kan niet wachten tot het interieur aan de beurt is :brouw:


Ik weet niet of ik deze link al eerder genoemd heb: https://mybttfdelorean.com/category/build/ Deze bouwer plaatst alle beschikbare MODs, maar laat ook alle stappen zien uit de originele build.

nnndoh schreef:
Eindelijk na 2 maanden wachten deel 23 uit engeland binnen.. en wat denk je ? verkeerde motor steuntje !!! word er een beetje moedeloos van.


Dat is balen! Heb je het deel vanuit Engeland besteld (extra) of werd deze naar je toegezonden vanuit het abo?

Koldur schreef:
Ik ben er ook mee bezig, ook nummer 23 problemen. Had gebeld met ze, echt geen andere manier dan tot januari wachten. Vind het ook echt belachelijk, maar had mijn Flux, Christmas Tree en power mod al besteld en betaald. Dus maar gewacht, ik hoop alleen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt, een foutje kan, maar drie maanden wachten op twee simpele onderdelen...

Voor de rest wel onder de indruk van het ontwerp, heb er al tapijt op gemaakt en andere stickers op interieur onderdelen geplaatst. Wil je dat ik een zelf een topic aanmaak of zal ik hier wat foto's posten?

Ja, niet alles is 100% accuraat, maar wat al gezegd is, alles wat je echt ziet over het algemeen wel en de Flux en Christmas Tree zijn ook wel bijzondere projectjes van de modders, had leuk geweest als het er standaard bij zat, maar begrijp dat dit niet standaard zo is.


Het verbaasd me nog steeds hoe slecht de communicatie is bij de NL Helpdesk van Eaglemoss.. Gisteren heb ik zelf nog contact opgenomen met ze om te vragen wanneer ik mijn volgende levering kan verwachten. Hun antwoord: "weten we niet, neem over 2 weken nog eens contact op".

Ik ben ook al bezig geweest met een tapijtje. Ik vond een heel mooi fluweel-achtig stofje bij de action in de kleur antraciet. Ziet er best gelikt uit :) Ik moet de laatste foto's weer even gaan uploaden. Ik zit er ook aan te denken om zelf de flux capacitor te gaan modden, zodat deze beter lijkt op het origineel. De Flux van ModelModz vindt ik persoonlijk iets te duur om toe te voegen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 09 jan, 2020 11:12 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 02 jan, 2010 17:44 pm
Berichten: 16
Deel 32: Bekabeling & Batterijhouder

Afbeelding

Deel 33: Batterijhouder-deksel/benzinetank

Afbeelding

Deel 34: Reservewielhouder-chassisdeel

Afbeelding

Deel 35: Wielkassen voor

Afbeelding

Deel 36: 'Pontoons'

Afbeelding

Deel 37: Wielkassen achter

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 09 jan, 2020 11:23 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 02 jan, 2010 17:44 pm
Berichten: 16
Deel 38: Bedrading voor

Afbeelding

Deel 39: Bedrading achter + bodemplaat binnen

Afbeelding

Deel 40: bedrading bodemplaat + voetbord

Afbeelding

Deel 41: Middenconsole

Afbeelding

Deel 42: Tijdaanduiding

Afbeelding

Deel 43: Elektrische onderdelen middenconsole

Achteraf, lijkt dit deel niet helemaal goed gegaan te zijn. De knoppen 1-6 (aan de andere zijde, dus niet op de foto, sorry) blijven volledig ingedrukt. Deze moet ik dus nog weer loshalen en controleren waar het fout gaat (waarschijnlijk de plaat die over de knoppen gelegd wordt). Deze ga ik vervangen voor de sticker die Mike Lane hiervoor aanbiedt. Ook het controleren van alle knoppen (en de contactpunten) is iets wat ik dan wil gaan doen. Ik heb gelezen dat één van de contacten niet goed werkt vanwege de plaatsing van één van de schroefjes..

Afbeelding

Na deze delen ben ik ook begonnen aan de vloerbedekking. Ik heb een mooi fluweel-achtige stof gevonden bij de Action, die komt er op. Bij de volgende serie onderdelen zal ik hier ook een foto van toevoegen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 10 jan, 2020 14:56 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 02 jan, 2020 13:52 pm
Berichten: 17
scarnivac schreef:
Ericjuh schreef:
Hey cool.

Heb me even aangemeld, om dit topic te volgen..

Zelf ben ik ook bezig met de Delorean.

Kan niet wachten tot het interieur aan de beurt is :brouw:


Ik weet niet of ik deze link al eerder genoemd heb: https://mybttfdelorean.com/category/build/ Deze bouwer plaatst alle beschikbare MODs, maar laat ook alle stappen zien uit de originele build.

nnndoh schreef:
Eindelijk na 2 maanden wachten deel 23 uit engeland binnen.. en wat denk je ? verkeerde motor steuntje !!! word er een beetje moedeloos van.


Dat is balen! Heb je het deel vanuit Engeland besteld (extra) of werd deze naar je toegezonden vanuit het abo?

Koldur schreef:
Ik ben er ook mee bezig, ook nummer 23 problemen. Had gebeld met ze, echt geen andere manier dan tot januari wachten. Vind het ook echt belachelijk, maar had mijn Flux, Christmas Tree en power mod al besteld en betaald. Dus maar gewacht, ik hoop alleen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt, een foutje kan, maar drie maanden wachten op twee simpele onderdelen...

Voor de rest wel onder de indruk van het ontwerp, heb er al tapijt op gemaakt en andere stickers op interieur onderdelen geplaatst. Wil je dat ik een zelf een topic aanmaak of zal ik hier wat foto's posten?

Ja, niet alles is 100% accuraat, maar wat al gezegd is, alles wat je echt ziet over het algemeen wel en de Flux en Christmas Tree zijn ook wel bijzondere projectjes van de modders, had leuk geweest als het er standaard bij zat, maar begrijp dat dit niet standaard zo is.


Het verbaasd me nog steeds hoe slecht de communicatie is bij de NL Helpdesk van Eaglemoss.. Gisteren heb ik zelf nog contact opgenomen met ze om te vragen wanneer ik mijn volgende levering kan verwachten. Hun antwoord: "weten we niet, neem over 2 weken nog eens contact op".

Ik ben ook al bezig geweest met een tapijtje. Ik vond een heel mooi fluweel-achtig stofje bij de action in de kleur antraciet. Ziet er best gelikt uit :) Ik moet de laatste foto's weer even gaan uploaden. Ik zit er ook aan te denken om zelf de flux capacitor te gaan modden, zodat deze beter lijkt op het origineel. De Flux van ModelModz vindt ik persoonlijk iets te duur om toe te voegen.


Ja, communicatie is echt nul, zijn volgens mij niet eens dozen schuivers, puur een call center die alles doorzet naar het bedrijf dat het verstuurt. Kan bijna niet anders, wordt echt niets gedaan daar. Jammer, want vind het echt een gaaf project.

Die mods van ModelModz zijn veel geld, maar het is wel heel gelikt en perfect, ben blij dat ik deze toch gekocht heb. Ding kost bij elkaar toch €1500 kon dit er voor mij ook wel vanaf. Zal later vandaag even foto's plaatsen.

Zal straks ook even bellen, vind dit weer zoiets... Vind het niet erg als je straks wel alle delen krijgt, als er maar geen vertraging in het geheel oploopt, dat zou ik echt vervelend vinden. Ik vermoed dat er gewacht wordt op de verbeterde versie van nummer 23 voordat ze het hele zwikkie de deur uit willen doen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 11 jan, 2020 12:56 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 14 apr, 2014 15:49 pm
Berichten: 990
Mooi werk. Je moet ook nog half elektricien zijn om deze klus te klaren. Ben benieuwd naar het bekledingsmateriaal voor het interieur. :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 11 jan, 2020 15:28 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 02 jan, 2020 13:52 pm
Berichten: 17
Ik heb even wat foto's en een video gemaakt van de mods:


En hier foto's van het tapijt van Mike Lane:

Afbeelding
Afbeelding

Zelf ook gebeld over de volgende zending, gaat dus wel vertraging in zitten en de persoon aan de telefoon was er ook klaar mee. Communicatie mag niet via de mail van het "hoofdkantoor" volgens de persoon aan de telefoon. Wordt dus krampachtig in huis gehouden dat er vertraging in zit. Slecht, maar kan nu niet meer terug, vind ik echt bijzonder dat er nog zo zaken gedaan worden. Nu maar hopen dat we allemaal het einde gaan zien van alle onderdelen...
Ook leek zij er niet vanuit te gaan dat eind deze maand de vervangende onderdelen van nummer 23 er zullen zijn. We gaan het zien. Haalt zo wel het plezier weg.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 12 jan, 2020 10:15 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 14 apr, 2014 15:49 pm
Berichten: 990
Dat tapijtje heeft wel erg veel meerwaarde wat mij betreft. Zo wordt het interieur een stuk huiselijker en niet zo "plastic". Wel lastig van de stroeve communicatie. :(


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 15 jan, 2020 11:13 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 02 jan, 2020 13:52 pm
Berichten: 17
Gisteren de volgende zes edities binnen gekregen. Sneller dan werd aangegeven, dat is fijn. Heb de eerste vier al gemonteerd met de dashboard lens van Mike Lane, ziet er een stuk beter uit. De laatste twee wordt een weekend klus, al die kabeltjes wordt ik nu al kriegel van haha.

Alleen nog steeds niet over nummer 23....


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 15 jan, 2020 11:39 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 02 jan, 2010 17:44 pm
Berichten: 16
Koldur schreef:
Ik heb even wat foto's en een video gemaakt van de mods:

En hier foto's van het tapijt van Mike Lane:

Zelf ook gebeld over de volgende zending, gaat dus wel vertraging in zitten en de persoon aan de telefoon was er ook klaar mee. Communicatie mag niet via de mail van het "hoofdkantoor" volgens de persoon aan de telefoon. Wordt dus krampachtig in huis gehouden dat er vertraging in zit. Slecht, maar kan nu niet meer terug, vind ik echt bijzonder dat er nog zo zaken gedaan worden. Nu maar hopen dat we allemaal het einde gaan zien van alle onderdelen...
Ook leek zij er niet vanuit te gaan dat eind deze maand de vervangende onderdelen van nummer 23 er zullen zijn. We gaan het zien. Haalt zo wel het plezier weg.


Het tapijtje van Mike Lane ken ik, ik vindt alleen de kleur niet heel erg mooi.. Vandaar mijn keuze om zelf wat te maken.
Ik heb ook al eens contact opgenomen met Eaglemoss UK, maar die konden me niets vertellen over de Nederlandse zendingen, indd omdat dat een losse afdeling is.
Eaglemoss UK heeft trouwens wel betere communicatielijnen en zijn, in mijn beleving, een stuk vriendelijker: bij NL worden vragen maar half, of helemaal niet beantwoord. Vb is mijn vraag over het eventueel aanbieden van de nieuwe Ghostbusters Ecto-1, waar ik nooit antwoord op gekregen heb.

Is het niet verstandiger om een #23 te gaan bestellen via UK? Ik zag trouwens op MP ook iemand die 'alle' los aanbiedt voor €11 /stuk, dan kun je in ieder geval verder..

Koldur schreef:
Gisteren de volgende zes edities binnen gekregen. Sneller dan werd aangegeven, dat is fijn. Heb de eerste vier al gemonteerd met de dashboard lens van Mike Lane, ziet er een stuk beter uit. De laatste twee wordt een weekend klus, al die kabeltjes wordt ik nu al kriegel van haha.

Alleen nog steeds niet over nummer 23....


Dat is toevallig! Ik heb gisteren ook, praktisch 'uit het niets', ineens een zending ontvangen :) Ik heb dezelfde keuze gemaakt om langer te gaan zitten voor al die kabels (Ik denk dat we redelijk op hetzelfde punt zitten qua nummers!)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement