Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 7:39 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Voorstellen
BerichtGeplaatst: vr 10 jan, 2020 6:56 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 10 jan, 2020 6:32 am
Berichten: 1
Hallo beste brouwers,

Ik ben Mike Verhoeven, 33 jaar, bouw nog niet zo heel erg lang maar heb de smaak wel te pakken :wink:

Voornamelijk maak ik model auto's, een paar jaar terug heb ik verschillende Volkswagens gebouwd maar dit was letterlijk meer in elkaar zetten en decal's plakken.

Nu kwam ik een tijdje geleden bij de lokale kringloop een bouwdoosje van een helikopter tegen met verf en penseel en dat voor maar 1 euro kon het niet laten en heb het meegenomen, toen heeft het een hele tijd in de kast gelegen... :?
Op een dag dat ik mij verveelde heb ik hem in elkaar gezet en ook geverfd, leuk maar simpel, ik wilde meer..

Afgelopen kerst, ja ha kadootjes tijd 8) heb ik een mooie bouwdoos gekregen van een Ford mustang fastback 2+2 1965 van Revell.
Tevens was de kerstman ook zo aardig om er gelijk 9 potjes emaille verf erbij te doen, dus ik helemaal enthousiast aan het bouwen gegaan :lol:

Het bouwen van de mustang was een leuk werkje, het schilderen wat voor mij nieuw was daar moest ik wel even aan wennen maar al om al aardig gelukt allemaal :brouw:

Nu dat deze klaar was wilde ik meer, haha gelijk verslaafd...
Ik was al in de hobbywinkel geweest en gelijk wat spullen gehaald, zoals een snijmat en gelijk nog een bouwdoos meegenomen..
Deze keer een VW polizei van Revell schaal 1:25, hier ben ik nog mee bezig omdat ik geen witte verf heb maar merk dat ik nog veel te leren heb.

Ah fijn dus al doende leert men zeggen ze.. op zoek naar meer..

Er komt morgen nog een Tamiya paint stand binnen en een vergrootglas met lamp zodat we alles goed kunnen zien, nu heb ik dus gisteren ook een Matchbox Porsche 935 gescoord schaal 1:32, in originele doos uit 1979, bijna zonde om het in elkaar te zetten omdat het al zo oud is maar dit wordt mijn volgende project.

En om de verslaving te kalmeren nog 2 Porsche's gescoord, een 911 cabrio en een 911 turbo, hebben we voorlopig weer wat te doen.

Nou ik ga mij nog even verder inlezen op dit mooie forum, alvast bedankt en ik zal eens kijken of ik wat van mijn werk kan laten zien hier en hoop nog veel op te steken :mrgreen:

groet, Mike


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Voorstellen
BerichtGeplaatst: za 11 jan, 2020 12:56 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21303
Woonplaats: Bodegraven
Welkom hier en zoals we vaak zeggen, maak een bouwtopic aan en laat zien waar je mee bezig bent, hierdoor krijg je tips, truks en opbouwende kritiek, wat je kan helpen, je skills te verbeteren

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement