De afgelopen tijd heb ik niet veel tijd gehad om te brouwen. Ik zat met school en stage en had het er maar wat druk mee.
Zo heel af en toe deed ik nog wel iets maar dat is niet noemenswaardig.
Gister heb ik wel lekker kunnen bouwen en vandaag ben ik ook de hele dag bezig geweest.
Gister had ik alles voor het interieur klaargemaakt.
het dashboard kreeg een zelfde kleur als de buitenkant. Het stuurtje is van een andere hotrod, en als je goed kijkt zie je nog iets van een oude radio. Dit laatste is een PE dingetje.
Het gedeelte achter de stoelen is met creme interieurvlokken bekleed.
De deurpanelen kregen PE raamslingers.
Een tijdje terug viel het model op de grond en brak er een stukje lak van de onderkant af. Ik heb het toen opgeschuurd, afgeplakt en opnieuw gespoten en gepolijst. Helaas is er wel een klein randje te zien.
Verder heb ik de kentekenplaat voorzien van een PE houder. Als je goed leest staat er 'KUSTOM' op.
De stoelen waren geverfd maar vond het maar wat saai. Ik heb daarom maar een Playboy magazine op de stoel gelegd voor wat extra detail
Ook de motor is helemaal klaar.
Het chassis had ook al niet veel werk meer. Ik had dit voor de drukke periode al bijna afgewerkt. Zo is de ophanging aangepast zodat de velgen zo diep mogelijk in de wielkassen zitten.
Verder heb ik 2 aluminium eindpijpjes op de uitlaat gezet.
Tja en dan hou je eigenlijk geen onderdelen meer over. Alles is eigenlijk wel geverfd en klaar.
Omdat ik toch niks te doen had ben ik lekker verder gegaan en heb ik de hele boel in elkaar gezet en weer opgepoetst.
De zon scheen ook nog eens volop dus een paar mooie buitenfoto's konden er ook nog wel bij.
Nog even een lijstje met de aanpassingen aan dit model:
- Body rondom gecleaned
- PE kentekenhouder
- Aluminium hotrod zijspiegels
- Aangepaste zijschermen
- Pegasus 23'' Chrome T's
- Uitgeboorde remschijven voor
- Aangepaste remschijven achter
- Aluminium uitlaat sierstukken
- Onderstel maximiaal verlaagd
- Bougiekabels
- Aluminium PE luchfilters
- Van 1 naar 2 carburateurs
- Creme interieurvlokken
- PE raamslingers
- PE radio
- Ford Hotrod stuur
- Playboy magazine
Ik hoop dat jullie hem ook zo mooi vinden als ik hem vindt en van de bouw genoten hebben.
Deze gaat nu op een opvallende plek in me vitrine en komt er met de eerstvolgende ESM wedstrijd er weer uit. Deze ga ik namelijk inschrijven voor de wedstrijd.
En nu weer verder met de Toyota Supra.
Kris.