Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 19 maart, 2024 16:00 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 28 dec, 2008 15:39 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 06 feb, 2007 0:08 am
Berichten: 521
Woonplaats: Den Haag
Hallo allemaal,

Hierbij mijn voorstelling van één van de gekregen pakketten. Het betreft dus een F-15E strike eagle van Academy en ophet eerste oog een erg nette kitmet weinig flash. Er zitten decals bij voor het 461th TFTS sqaudron misschien beter bekent onder de kenners als de "Deadly Jesters". Het enige nadeel van wat ik tot nu toe heb gezien aan de kit is dat
er zoals bij revell vroeger alleen een decal is voor de pit en geen reliëf, hiervoor ga ik dus nog even langs Aalsmeerderbrug om een detailsetje aan te schaffen. De bedoeling was eigenlijk om er een scudkiller van te maken maar heb op het net nog niet de gewenste info gevonden of dit sqaudron wel gevlogen heb in Irak dus daar kom ik nog even opterug. Voorlopig weer even voldoende gelult hier de foto's

mvgr Stephan


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 jan, 2009 19:31 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 06 feb, 2007 0:08 am
Berichten: 521
Woonplaats: Den Haag
Hallo allemaal,

Nadat ik gister even naar Aalsmeerderbrug ben geweest ga ik nu echt langzaam aan van start. Om te beginnen hier eerst de aankopen voor de F-15E een setje detail PE van Eduard voor de gehele kist, verder had ik al AcesII stoelen liggen van Aires omdat ik de verkeerde had meegenomen paar weken geleden dus die komen nu ook mooi van pas en het leuke van deze set is dat er ook wat PE bijzit voor gordels ed.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder ook nog even gekeken naar het bommenwerk ivm de scudkiller in me achterhoofd en besloten om dit setje aan te schaffen van Hasegawa

Afbeelding

Hier zitten genoeg varianten in van de pavewaybommen die voornamelijk onder het toestel komen zoals te zien is op dit plaatje die ik geleend heb van www.f15strikeeagle.com

Afbeelding

Ben er alleen nog niet achter of dit sqaudron daad werkelijk daar heb gevlogen omdat er niets meer over te vinden is (zover als ik heb gekeken op het www)

Nou ja heb wel genoeg gepraat over de aankopen nu dan het echte werk.
Ben begonnen met het PE gedeelte in de pit hier wat foto's

Origineel.

Afbeelding

Met PE.

Afbeelding

nieuwe voetsteunen en afdekplaat


Co-piloot origineel.

Afbeelding

Co-piloot gedeelte PE

Afbeelding

Piloot origineel.

Afbeelding

Zoals het hoort.

Afbeelding


Dit klopt dus in de versteverte niet met de echte mis namelijk een ophoging bovenin dus dan maar plaatje styreen erbij en invorm maken.


Afbeelding

En toen werden de kids weer wakker dus dan houd de bouwtijd ook op.
Hoop er misschien vanavond nog even verder mee te kunnen zodat ik de pit af kan krijgen dit weekend.

Mocht iemand info enof commentaar hebben schroom niet en zeg het eerlijkheid duurt het langst.

mvgr Stephan

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 18 jan, 2009 18:15 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 03 sep, 2007 22:05 pm
Berichten: 929
Woonplaats: Dedemsvaart
Succes met deze kist.
Ik ga zelf dus de B variant bouwen zoals je gezien had.

_________________
Su-22


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement