Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 18 apr, 2024 10:10 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 27 sep, 2007 23:05 pm 
Dan hoop ik alleen dat deze heer wel opgerot is, want hij zit nu bij mij op de bank mijn sigaren op te roken! :? :evil:

Afbeelding

:lol: :lol: :lol:

Duurt wel even voordat hij kan reageren op het forum, want hij moet van oost naar west Nederland terug naar huis! :lol:

Volgende week zeker een update en...
wil je Arie nu iets vragen, doe het dan snel, want dan kan hij nog even vanaf hier reageren! :wink:


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 27 sep, 2007 23:33 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 okt, 2005 10:35 am
Berichten: 6314
Woonplaats: Blauwhuis
Dat je zulk tuig binnenlaat 8) .
Hij was toch wel op de duc !!! Anders moet hij terug naar het tuchthuis.

denman


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 27 sep, 2007 23:36 pm 
Dan zal hij toch naar het tuchthuis moeten...
Hij is met de kaasschaaf! :lol: ... en nog steeds niet weg...kost me goud geld! :?

Wilko :P


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 28 sep, 2007 2:48 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 01 aug, 2005 22:03 pm
Berichten: 10411
Woonplaats: Bakhuuz'n (Frl)
jahoor.. net weer thuis.. laat ik mijn jas aan de andere kant van't land hangen.....moet ik nog een keer terug om em weer een keer van't werk te houden.. :)

_________________
Ben je dom ofzo?..


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 18 okt, 2007 12:53 pm 
Zoals jullie hebben gemerkt is hier de laatste weken weinig gebeurd...
Wat modelbouwen betreft komt er geen F**K uit m'n vingers en dat heeft diverse oorzaken die ik hier niet ga bespreken. Geen relatieproblemen of dergelijke zaken, want dat gaat allemaal goed, maar het zit tussen mijn oren. Helaas...
Voor het spuitwerk in de schuur voor de koude periode die gaat komen heb ik gisteren deze aangeschaft:

Afbeelding

Dus dat probleem is opgelost. Maar nu die bloemkool tussen m'n oren nog...hoe flik je dat??? Geen idee! Althans...

Ik ga wel verder met deze Honda, maar ik ga wel de dead-line vergeten! Haal ik het niet, dan is dat jammer, maar ongewild laat ik me opfokken door die dead-line. Verder heb ik even behoefte aan iets heel anders om mijn modelbouwgebeuren nieuw leven in te blazen en mijn gedachten te verzetten. Even iets anders dan een "standaard" auto, motor boot of vliegtuig...iets wat je niet vaak tegenkomt. Iets bijzonders in die zin dat het gewoon NIET standaard is. En dat heb ik na lang denken en zoeken gevonden in dit model:

Afbeelding

Deze vinden jullie dus vandaag nog onder vrachtauto's.
Ik ga hier lekker mee in "therapie" en daarnaast zal ik zo nu en dan wat verder bouwen aan de Honda en aan Rossi.
Laat mij maar rustig "knutselen" en dan zal het allemaal wel goed komen! (hoop ik... :? ) :wink:

Wilko :)


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement