Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 12:40 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 nov, 2007 23:53 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 14 jan, 2007 0:52 am
Berichten: 2012
Woonplaats: Drachten
Ah, jammer maar begrijpelijk! Toch nog succes met je zweefvlieg als je er weer aan toe komt!

Ander nieuws:
TheFlyingDutchman doet weer mee, met een nieuw project!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 04 nov, 2007 0:10 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13621
Woonplaats: Haarlem
Jup, ik dacht, laat ik het toch maar proberen. Het is een soort bionische vlieg, met de Ordonatron van Robin als inspiratie. Die van mij is 1:72. Ik laat morgen wel wat fotootjes zien want ik heb al een aardige basis staan :wink:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 10 nov, 2007 19:33 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 23 aug, 2007 16:28 pm
Berichten: 4791
Woonplaats: Helaas prive nu.
mag ik ook nog mee doen. Ik ben vandaag begonnen aan een klein tussendoor projectje, dit zou hier perfect bij passen. Het is een project dat uit mijn jeugd komt. Van de transformers. Robotech in het echie. Het model heb ik gekregen en is niet kompleet, hierdoor geef ik er mijn eigen draai aan. Ik heb nog ong. 20 dagen en het zou dus nog af kunnen komen binnen de tijd die ervoor staat. Maar dan is er wel haast bij.

_________________
Met modelbouw-vriendelijke groet, Rik
Kijk ook eens op mijn website RiksGewijs.nl
Op de werkbank:
Een hollandse tweedekker uit 1660/1670


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 29 dec, 2007 13:38 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 14 jan, 2007 0:52 am
Berichten: 2012
Woonplaats: Drachten
Zooo... gezellig de hele week ziek geweest (fijn joh, twee dagen kerst met familie in die toestand), maar gelukkig ben ik nu weer (bijna) beter.

Door deze toestand heb ik echter niet kunnen bedenken wat we als beoordelingscriteria e.d. gaan doen met deze minibouw. Dus als men ideeen heeft dan hoor ik het graag. We hebben op dit moment 8 projecten die de eindstreep lijken te halen, de overige deelnemers hebben niet al te veel aan hun project gedaan.

Een aantal aanknooppunten die ik in ieder geval in gedachten heb:

- Stemmers brengen op alle afgeronde projecten een stem uit. Dit gaat dus waarschijnkijk een top 8 worden. Waarom geen top 3 of top 5? Nou, omdat ik, als ik buiten een "top" val persoonlijk altijd wel geinteresseerd ben waar ik dan wel geeindigd ben.
- Het liefst heb ik dat iedereen per stem een beetje onderbouwing geeft. Dit is wel zo leuk/handig voor de persoon achter het project. Maar ik kan me voorstellen dat voor 8 projecten onderbouwing geven misschien wat veel werk is, dus alleen een stem wordt dan ook op prijs gesteld.
- Iedereen mag stemmen, inclusief deelnemers aan de minibouw. Deelnemers mogen echter niet op hun eigen project stemmen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 31 dec, 2007 19:07 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 14 apr, 2007 16:00 pm
Berichten: 647
Woonplaats: Nuenen, NB
even officieel meegedeeld:

Progenitor Dreadnaught is KLAAR!!!

_________________
niets is onmogelijk, zolang je er geen verstand van hebt


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement