Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 25 apr, 2024 19:27 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 118 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 04 jul, 2007 0:06 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 dec, 2004 15:18 pm
Berichten: 12252
Woonplaats: Eibergen
Dapper kleurtje hoor ik vind het in ieder geval een mooie kleur.

En ik moet zeggen dat je als een speer gaat het lijkt er wel bijna op dat er een speciaal resin figuur op je lig te wachten 8)

Ron

_________________
2024 bouwsels
WIP MFH. BSA Bleu Star [1933] https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55473
Gereed Norton Manx 500cc. https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55417
Gereed. MFH 1/9 Crocker (motorfiets). https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=54931


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 04 jul, 2007 0:11 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 14 apr, 2007 16:00 pm
Berichten: 647
Woonplaats: Nuenen, NB
ik vind het een gaaf ding geworden,,ook leuk dat je een andere kleur gekozen hebt dan op de verpakking.
het leuke aan dit soort modellen is dat je ze niet zo vaak tegenkomt.

succes met je vignette

groeten

dave

_________________
niets is onmogelijk, zolang je er geen verstand van hebt


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 04 jul, 2007 0:24 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 14 jan, 2007 0:52 am
Berichten: 2012
Woonplaats: Drachten
Ikzelf ben ook aardig tevreden over de kleur. Eerst vond ik het een beetje eng, maar ik wilde hem persee niet in de originele kleur maken (dat ik die kleur toevallig niet heb hielp daar natuurlijk bij :roll: ). Maar nu ben ik aan het twijfelen of ik Nausicaä zelf ook niet in andere kleuren moet schilderen. Alhoewel, blauw is wel haar trademark en staat denk ik zowiezo het beste.

@ Ron >>> Nee hoor, de Sea Pig blijft voorlopig nog even in het doosje. :P Plus, ik moet qua Ma.K natuurlijk eerst gaan nadenken wat ik wil doen voor de "environmental groupbuild"...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 04 jul, 2007 17:18 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 mei, 2006 14:34 pm
Berichten: 3554
Woonplaats: Delft
Fantastisch mooie kleur. Mooi resultaat ook trouwens tot dusverre

_________________
Afbeelding
Behold the beauty of the Udaloy


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 09 jul, 2007 18:59 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 21 okt, 2006 16:52 pm
Berichten: 167
Woonplaats: Groningen
Gaafheid, ennem, die pen, daar wil ik meer van weten. Verbleekt het niet in de zon na een tijdje bijvoorbeeld, en heb je daar meer van?

Ik hebben wil!

En je model is gaaf as usual, vooral het preshaden is erg netjes als ik tussen al dat moois iets moet vinden wat een extra compliment waard is.

:o

_________________
Back to the drawing table!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 09 jul, 2007 19:22 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 14 jan, 2007 0:52 am
Berichten: 2012
Woonplaats: Drachten
Dank u. :wink:

Of de pen verbleekt in de zon... geen idee. Ik denk het niet, mits je er een laagje vernis overheen gooit (spuiten, niet smeren want dan heb je de kans dat je de boel uitsmeert). Bij miniaturen worden deze pennen ook wel gebruikt voor bijvoorbeeld oogjes, of tattoos. Ook door de professionelere schilders, dus het zou gewoon goed moeten gaan.

Ik heb zelf alleen een zwarte in maat 02 en een blauwe in maat 005. Voor zover ik weet zijn de zwarte zowiezo wel bij de betere kantoorartikelenzaken of boekhandels te koop. De blauwe zijn minder verkrijgbaar, maar als ik jou was zou ik gewoon wat van dat soort winkels in Groningen aandoen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 09 jul, 2007 21:19 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 mei, 2006 23:09 pm
Berichten: 4674
Woonplaats: Ergens anders in Leeuwarden
Mooi geworden, sorry dat ik de foto's nu pas zie! Zeer geslaagd, m'n complimenten. :D


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 16 jul, 2007 18:09 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 14 jan, 2007 0:52 am
Berichten: 2012
Woonplaats: Drachten
Tada! Dit weekend de uitgefreesde grondplaat in de lak gezet. Het is niet helemaal strak helaas, maar dat komt door het MDF. Volgende keer denk ik de MDF-priomer maar wat dikker smeren. Anyway, na 5 lagen zwart smeren en schuren had ik het wel gezien en het ding maar als "niet strak te krijgen" verklaard. Perfectionist die ik ben. :roll:

Afbeelding

Diameter is 23 cm, waarvan 20 cm daadwerkelijk gebruikt kan worden voor een diora-omaatje.

Nu dus nadenken over wat er allemaal op het plaatje moet komen. Maar eerst op vakantie. :P


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 17 jul, 2007 19:41 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 mei, 2006 14:34 pm
Berichten: 3554
Woonplaats: Delft
Vargen666 schreef:
Nu dus nadenken over wat er allemaal op het plaatje moet komen. Maar eerst op vakantie. :P


Misschien doe je wel goede ideeen op op vakantie, of vind je aparte stenen ofzo... :P

mooie plaat, zo ook al. Fijne vakantie.

_________________
Afbeelding
Behold the beauty of the Udaloy


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 18 jul, 2007 0:26 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 dec, 2004 15:18 pm
Berichten: 12252
Woonplaats: Eibergen
Same here

Ron

_________________
2024 bouwsels
WIP MFH. BSA Bleu Star [1933] https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55473
Gereed Norton Manx 500cc. https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55417
Gereed. MFH 1/9 Crocker (motorfiets). https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=54931


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 118 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement