Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 23:38 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 398 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 09 mei, 2007 17:47 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 04 dec, 2004 20:28 pm
Berichten: 12617
Woonplaats: kerkrade
Het zetje is "brouwersdag" :D .Is het nog mogelijk dat je haar afkrijgt ervoor?.

Ron.

_________________
www.homeghost.nl


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 09 mei, 2007 18:18 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 11 dec, 2006 1:47 am
Berichten: 401
Woonplaats: Ossendrecht
homeghost schreef:
Het zetje is "brouwersdag" :D .Is het nog mogelijk dat je haar afkrijgt ervoor?.

Ron.
Ik heb echt geen flauw idee, ik hoop het wel. :D Maar ik ben vandaag al weer langzaam begonnen aan de bouw dus binnenkort weer updates :D Ik heb trouwens net nog even naar het nieuwe schip van Cunard "the Queen Victoria" gekeken via Google earth maar ik moet zeggen dat ik de Queen Mary 2 nog steeds de mooiste cruiser vind. 8)

_________________
Aristo
Queen Mary 2


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 10 mei, 2007 11:30 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 04 dec, 2004 20:28 pm
Berichten: 12617
Woonplaats: kerkrade
Ja,dat ben ik helemaal met je eens....zeker gezien wij deze gebouwd/aan het bouwen zijn :wink: .

Ron.

_________________
www.homeghost.nl


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 28 mei, 2007 16:47 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8797
Woonplaats: Utrecht
Nog steeds geen zin?

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 10 jun, 2007 17:30 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 04 dec, 2004 20:28 pm
Berichten: 12617
Woonplaats: kerkrade
Ook nog even een klein zetje hier geven... :wink: .
Kom je ook naar brouwersdag?.

Zodat al onze QMII`s daar te zien zijn... :D
Moet nog kunnen lukken....tenminste als je nog zin hebt.

Ron.

_________________
www.homeghost.nl


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 jun, 2007 1:00 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 11 dec, 2006 1:47 am
Berichten: 401
Woonplaats: Ossendrecht
Ik kan die dag denk niet en ik denk dat ik hem niet af krijg, :? Om de een of andere reden heb ik de laatste tijd niet zoveel zin meer om verder te gaan aan de QM2 :oops: klinkt stom maar ik vind het nu een beetje te lang duren en ik heb er best veel tegenslag mee, bij mij past het allemaal niet geweldig, maar moedig mij maar aan om verder te gaan :D Over een weekje heb ik vakantie, dus dan heb ik tijd, :D Ik moet nu nog proberen om over te gaan vandaar. En als ik dan mijn huiswerk gedaan heb heb ik altijd meer zin om lui op bed te gaan playstationen :oops:

_________________
Aristo
Queen Mary 2


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 25 jul, 2007 10:21 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 10 okt, 2005 15:11 pm
Berichten: 3438
Zal ik je even een flinke trap onder je achterste geven!!!! Komop, afmaken dat ding. Tegenslag of niet, des te groter is je voldoening als dit schip af is en iedereen deze kan bewonderen.
Zolang duurt het project helemaal niet als je dat vergelijkt met enig houtbouw project! :twisted:

Kortom, aan de gang!

Peter

_________________
Huidige bouw - Cazador Jabeque 1750 - OcCre


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 25 jul, 2007 15:57 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 11 dec, 2006 1:47 am
Berichten: 401
Woonplaats: Ossendrecht
Ptèr schreef:
Zal ik je even een flinke trap onder je achterste geven!!!! Komop, afmaken dat ding. Tegenslag of niet, des te groter is je voldoening als dit schip af is en iedereen deze kan bewonderen.
Zolang duurt het project helemaal niet als je dat vergelijkt met enig houtbouw project! :twisted:

Kortom, aan de gang!

Peter


Auw :? Bedankt voor de trap onder mijn achterste, toen ik je berichtje gelezen had heb ik meteen de QM2 gepakt en gekeken naar wat voor mij het grootste probleem was. Namelijk de witte bovenste rand op de romp, deze was tegenover het geel dat ik nu gebruik veel te geel en daardoor verloor ik meestal al de moed voordat ik er ook maar aan de begonnen was :( Maar nu ben ik dus bezig om de witte rand over te drubrushen met de kleur wit die ik nu gebruik en dit blijkt goed te werken, met andere woorden de bouw van de QM2 is weer aan de gang :D Binnenkort zullen er dus waarschijnlijk weer updates verschijnen 8)

Nog even iets anders over de houtbouw, ik volg de verslagen van de houtbouw schepen ook en dat vind ik er echt geweldig uitzien, dat is voor mij ook een extra trap onder mijn achterste omdat ik graag een houte boot zou willen maken maar ik dat pas mag doen als de QM2 af is :?

_________________
Aristo
Queen Mary 2


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 25 jul, 2007 16:21 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 10 okt, 2005 15:11 pm
Berichten: 3438
Kerel, de motivatie is goed. Je komt een probleem tegen, hier heb je een tijdje tegenaan lopen hikken en nu heb je ineens een goede oplossing!!
That's the spirit!!!! :brouw:

Kortom, bouw lekker door want aan een half model heeft men niets en kan niemand genieten van jouw model als het weggestopt staat op een kast of in een doos e.d. :wink:
Het zou toch fantastisch zijn als men op de brouwersdag jouw model kan aanschouwen nietwaar?? :roll:

Houtbouw is het ultieme der ultieme en wij willen je graag met alle vraagstukken helpen echter, eerst de QMII. :wink:

Groetjes,
Peter

_________________
Huidige bouw - Cazador Jabeque 1750 - OcCre


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 25 jul, 2007 16:31 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 11 dec, 2006 1:47 am
Berichten: 401
Woonplaats: Ossendrecht
inderdaad eerst de QM2 :D

_________________
Aristo
Queen Mary 2


Omhoog
  Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 398 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement