Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 12:08 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 20 aug, 2007 22:22 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 05 jun, 2007 23:07 pm
Berichten: 263
Woonplaats: Ingelmunster, België
Mijne is ook zo goed als klaar :D

_________________
Trance Is A Natural Drug That Will Heal Us All


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 02 sep, 2007 11:44 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 apr, 2005 11:56 am
Berichten: 6343
Woonplaats: ARNHEM
Zo,

Er is een winnaar getrokken uit de 4 deelnemers die deze minibouw uiteindelijk hebben afgerond. De eerlijkheid gebied me wel toe te geven dat ik een lichtelijk teleurgesteld ben in dit uiteindelijke resultaat. Een aantal mensen heeft zijn best gedaan maar de eindstreep niet gehaald, als ik dan nog eventjes terugkijk naar het totaal aantal aanmeldingen en dan bezie hoeveel er tussen zitten die simpelweg NIETS hebben gedaan dan weet ik in ieder geval zeker dat dit de laatste minibouw geweest is die ik op deze site georganiseerd heb.

Alle lof verder aan diegene die hun model hebben afgerond en zeker ook aan Helge die in ieder geval een noeste poging heeft gewaagd een Albatros DIII te bouwen. Nog meer eer aan hem omdat hij het nóg een keer gaat proberen.

Goed de vier deelnemers met een afgerond model zijn:

Afbeelding

De vier opgevouwen heb ik eventjes op de buik neergelegd van mijn hoogzwangere vrouw:

Afbeelding

En zij trok uit deze deelnemers de volgende winnaar:

Afbeelding

DAVID!! van harte jongen. Voor jouw de keuze uit drie;

1/48 Eduard Nieuport 17
1/72 MBC Models DeHavilland DH9 (NL uitveroing met Resin)
of een leesboek of Frits Koolhoven.

Ik hoor graag van je.

Verder mijn dank aan Trikke, Shadowforce en Fjourra voor het afronden van een 2 dekker!

Groetjes, Nico

_________________
Japanese: their paint could' t fly as fast as their airplanes.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 02 sep, 2007 11:48 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 16 okt, 2005 13:36 pm
Berichten: 5952
Woonplaats: Roermond
David..van hartelijk gefeliciteerd...heb ik nou pech..2x meegedaan aan minibouw..en beide niks gewonnen..ach..ik heb toch wel hoop plezier eraan gewerkt. Op naar volgend minibouw en BCC..SAAF en motoren...:D

Kies er een mooie kit uit..en plaats daarna een verslag van hier...:D

_________________
Al mijn gebouwde modellen, voor als foto's niet werkt:
http://modelbouw.corbesir.nl


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 02 sep, 2007 12:22 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 21 okt, 2006 13:55 pm
Berichten: 759
Woonplaats: Boechout, België
Zo, David, veel sterkte bij het bepalen van een keuze. :wink:
Ik zou het niet zo meteen weten.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 02 sep, 2007 12:28 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 nov, 2005 23:22 pm
Berichten: 2765
Woonplaats: Zwolle
KitBoy schreef:

Periode: In de periode 12 mei 2007 t/m 2 september 2007 kan iedereen zijn of haar twee vleugelige toestel inschrijven.



Asjemenou?
Ik ben geen slecht verliezer maar ik vind het jammer dat ik geen gelegenheid heb mijn model af te maken - het is vandaag tenslotte nog steeds 2 september... Ik had mijn model vandaag af kunnen maken, nog een uurtje werk of zo.
Dit is de laatste keer dat ik aan een minibouw meedoe, de deadline had ik makkelijk kunnen halen maar vind het jammer dat de regels niet nageleefd worden...
Natuurlijk wil ik David wel feliciteren met de behaalde overwinning en het mooie resultaat!

_________________
Groeten,
Edwin

http://www.fokkerg-1.nl
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 02 sep, 2007 13:51 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 apr, 2005 11:56 am
Berichten: 6343
Woonplaats: ARNHEM
sh*t,

Ten eerste mijn excuses hiervoor.

Daar heb je helemaal gelijk in. Mijn voorstel is de volgende. Ik houd morgen nóg een loting, waarbij jij, Trikke, Fjourra, en Shadowforce aan meedoen. Diegene die deze wint mag als tweede een keuze maken en krijgt deze toegestuurd. Mochten er vandaag nog meer mensen tot een resultaat komen dan doen die ook nog mee.

Ik hoop je hiermee in ieder geval tevreden te kunnen stellen. Nogmaals mijn excuses en je hebt helemaal gelijk.

groet, nico

_________________
Japanese: their paint could' t fly as fast as their airplanes.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 02 sep, 2007 14:07 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 31 aug, 2006 11:32 am
Berichten: 2803
Woonplaats: Leiderdorp
Hoera! Ik heb gewonnen!

Jammer is wel dat in 3 1/2 maand tijd er van de 24 inschrijvingen maar 4 finalisten zijn.. :roll:

Zo had ik bijvoorbeeld graag de Curtiss Condor, de Walrus, Polikarpov en Fiat in gebouwde staat willen zien. Er is, afgezien van de Walrus echter geen klinknagel gelijmd...

Ik zelf heb veel van deze bouw opgestoken omdat ik ook voor het eerst een kitje gerigged heb. Dat ging overigens alleraardigst. Daarnaast wil ik ook de medefinalisten Fjourra, Schadowforce en Trikke feliciteren met het behaalde bouwresultaat en Kitboy bedanken voor dit leuke bouwthema en beschikbaar stellen van de prijzen.

Nu moet ik natuurlijk wel een prijsje uitkiezen :)

Ik kies voor de Eduard 1:48 Ni-17 kit

Dat is weer eens wat anders dan 1:72 :wink:

_________________
History is the version of past events that people have decided to agree upon - Napoleon Bonaparte (1769 - 1821)
-------------
Groepsbouw Franse Luchtvaart 1900 - Nu

1/48 HobbyCraft Morane Saulnier 410

En geheel iets anders....Soviet Lehaitre - Tracked Motorcycle 1/12


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 03 sep, 2007 7:32 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 17 sep, 2006 22:28 pm
Berichten: 1828
Woonplaats: Sittard
Citaat:
Alle lof verder aan diegene die hun model hebben afgerond en zeker ook aan Helge die in ieder geval een noeste poging heeft gewaagd een Albatros DIII te bouwen. Nog meer eer aan hem omdat hij het nóg een keer gaat proberen.


Merci, staat hier komt direct aan te beurt na de 251/1 , dit keer in de goede volgorde en met de juiste verf :oops:

@David : Gefeliciteerd....

Ik heb veel plezier gehad bij het bouwen, en vooral bij het riggen. Het is eens leuk om zo een Minibouw mee te doen.
@ Kitboy: Ik denk dat een volgende Minibouw beter in de Wintermaanden is , ik denk dat de vakantietijd en zomermaanden bij velen te reden was voor het niet afbouwen.

Ik vondt het heel leuk maar eens geen tracks te moeten maken, en ik zou ook in toekomst de een of andere WWI vliegtuigje bouwen, Deze Minibouw heeft ervoor gezorgd dat ik dieper in de WWI materie ben gaan kijken, en ik heb ook hier veel leuke en vooral interessante kits gezien. Vooral leuk bij WWI toestellen zijn de grote range van kleuren, eens iets anders dan altijd German Grey etc.

Bedankt voor het organiseren Nico, en sorry voor het verprutsen van de D.III....
En succes met de (mogelijke) bevalling van je vrouw deze maand.

Gr
Helge

_________________
"Klotzen, nicht Kleckern!"
Hans Guderian


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 03 sep, 2007 8:32 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 apr, 2005 11:56 am
Berichten: 6343
Woonplaats: ARNHEM
Wat wellicht nog wel handig is om te vagen aan de mod's is om diegene die hun toestel waarschijnlijk wel af willen bouwen (zoals Robin/ Fightingfalcon) deze te verplaatsen naar "brouwverslagen militaire vliegtuigen".

Groet, Nico

_________________
Japanese: their paint could' t fly as fast as their airplanes.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 03 sep, 2007 9:19 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 nov, 2005 23:22 pm
Berichten: 2765
Woonplaats: Zwolle
aha, het forum doet het weer (gisteren kaputt???) ik heb de Koolhoven af, maar nog even fototjes regelen!

_________________
Groeten,
Edwin

http://www.fokkerg-1.nl
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement