Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 20:10 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 17 sep, 2006 13:48 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 01 aug, 2005 22:03 pm
Berichten: 10411
Woonplaats: Bakhuuz'n (Frl)
Don't tempt me.. :) :twisted: ...

ik denk er echt aan om in "autoklad" de "ster van de spaken , en de rib te tekenen, die zaak ik dan uit van messing.. dan heb ik een mooi malletje om ze af te tekenen.. mochten er anderen zijn die denken.. "Dat wil ik ook!".. dan stuur ik toch gewoon de malletjes op?..ben je klaar, dan stuur je ze door naar de volgende brouwert.. ja.. ik weet het .. ik leg de lat weer erg hoog voor mezelf en nu ook voor jullie.. maar wat zou ik het gaaf vinden als hier over een paar maanden een paar TOP modellen staan die ook nog eens historisch helemaal correct zijn..!!

_________________
Ben je dom ofzo?..


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 18 sep, 2006 0:18 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.

Geregistreerd: vr 07 okt, 2005 0:25 am
Berichten: 4180
Citaat:
maar wat zou ik het gaaf vinden als hier over een paar maanden een paar TOP modellen staan die ook nog eens historisch helemaal correct zijn..!!


Ja, ja, zeg dat tegen een noob op dit gebied en je krijgt meteen een historisch verantwoord model :shock: 8)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 18 sep, 2006 0:50 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 01 aug, 2005 22:03 pm
Berichten: 10411
Woonplaats: Bakhuuz'n (Frl)
hee... Antonin.. je kunt niet eeuwig Noob blijven..:).. we voeren je kennis stukje bij beetje op..:)

_________________
Ben je dom ofzo?..


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 18 sep, 2006 1:01 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.

Geregistreerd: vr 07 okt, 2005 0:25 am
Berichten: 4180
Arie Kabaalstra schreef:
hee... Antonin.. je kunt niet eeuwig Noob blijven..:).. we voeren je kennis stukje bij beetje op..:)


Durf dat maar eens te zeggen tegen een Noob :roll: :lol:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 sep, 2006 0:37 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 01 aug, 2005 22:03 pm
Berichten: 10411
Woonplaats: Bakhuuz'n (Frl)
ondanks alle drukte buiten het modelbrouwen om, toch nog wat gedaan aan de RG, de tank en het zadel staan in de rode lak.. 12 laagjes ongeveer, hetgeen genoeg is om te dekken, te weinig om een dikke laag te vormen.. morgen de randjes wegpolijsten, en even de "koppen" eraf te schuren.. dan kan later deze week het Wit erop, en de Decals erachteraan..

Ik heb ervoor gekozen het rood af te plakken waar de striping begint.. zodat er onder de decals geen kleurgrens te zien is... als dat niet lukt om één of andere reden, dan spuit ik de striping wel.. Parafilm is geduldig..:)

_________________
Ben je dom ofzo?..


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement