Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 15:12 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 jun, 2007 21:12 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 maart, 2005 15:51 pm
Berichten: 2993
Woonplaats: Wezep
Ook ik ben het met jullie eens dat het heel rustig is, maar ik kijk het dan maar bij mezelf aan.. Het is ook geen weer om in de warme hobby kamer te zitten en het is verschrikkelijk druk op allerlei punten. Maar ik zal snel een update verzorgen met uitleg van de tijdelijk afwezigheid.

Terug naar deze prachtige 365! Ik vind het echt super mooi geworden, ik hoop deze (net als alle andere Ferrari's natuurlijk :mrgreen: ) terug te zien op de Brouwersdag 2007. Want deze staat er echt prachtig bij. Mooi in de lak, goed vol details. Ok, de puntjes die je aangaf zijn jammer, maar niemand is perfect toch? En daarbij zit een krasje of barstje zo in plastic, dat moeten we bij deze hobby maar voor lief nemen niet? Ik hoop natuurlijk nog een Ferrari langs te zien komen Eric, bedankt voor deze mooie toevoeging aan de gallerij (die ik aan het eind zal aanmaken).

Gerwin

_________________
1957 Chevrolet Corvette “barnfind” in aanbouw
ZiS-151 BM-13N “Katyusha” in aanbouw


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 jun, 2007 21:21 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 20 okt, 2005 20:57 pm
Berichten: 2182
Woonplaats: Zundert
Dank allemaal tot zover voor de reacties! Of er nog een Ferrari aan zit te komen weet ik nog niet ik heb er nog wel een aantal staan. :?
Ik had erg graag de 330P4 willen bouwen maarja als ik er over twee maanden nog aan moet beginnen.
Ook heb ik nog een FXX met een upgrade set besteld die ik wel zeer binnenkort verwacht thuis te hebben.

Maar laten jullie nu maar eerst weer eens wat werk zien dan kom ik er misschien wel weer achteraan!

Greetz, Eric.

_________________
Doe je best dan is elk model geslaagd!!!
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 jun, 2007 9:02 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 03 sep, 2004 20:08 pm
Berichten: 9939
Woonplaats: Kaatsheuvel
Tja... die foutjes. Hoewel ze allemaal (waarschijnlijk) te voorkomen waren, ontkom je er eigenlijk niet aan dat er wel eens wat mis gaat.
Ik probeer ook altijd secuur te werken en dan nog valt je net gepolijste motorkap op de grond met een kras als resultaat :roll:

Maar goed. Het is verder echt wel een schitterende foto en de eerste foto lijkt al bijna op een 1:1 model.
Ik vind hem in elk geval erg gaaf geworden. Mijn complimenten.

V.w.b. de groepsbouw... tja erg stil hier. Ik kan 100 theorien bedenken waarom dat zo is, maar we schieten er niets mee op. We hanteren een "we willen mensen niet remmen in hun enthausiasme, dus maken we maar weer een groepsproject aan". Jammer genoeg lopen er teveel dingen tegelijk waardoor men gewoon niet alles meer gaat bekijken, maar gewoon in het hoofdtopic blijft steken. Het is moeilijk om daar iets aan te doen.

Arno

_________________
Arno
https://www.instagram.com/arno.smulders78/

WIP:
Porsche 911 964 Carrera RS
Porsche 935 1978 Moby Dick


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 jun, 2007 23:19 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 20 okt, 2005 20:57 pm
Berichten: 2182
Woonplaats: Zundert
Deathtrap schreef:
V.w.b. de groepsbouw... tja erg stil hier. Ik kan 100 theorien bedenken waarom dat zo is, maar we schieten er niets mee op. We hanteren een "we willen mensen niet remmen in hun enthausiasme, dus maken we maar weer een groepsproject aan". Jammer genoeg lopen er teveel dingen tegelijk waardoor men gewoon niet alles meer gaat bekijken, maar gewoon in het hoofdtopic blijft steken. Het is moeilijk om daar iets aan te doen.


Een optie zou misschien zijn om de groepsbouwprojecten gewoon met vermelding tussen de gewone projekten te plaatsen. Evt in combinatie met een appart topic.
Bij het AF-forum is dit ook zo en dan wordt er wel meer op gereageert.
Het is maar een idee, maar zoals het nu gaat is ook wel erg jammer.

Greetz, Eric.

_________________
Doe je best dan is elk model geslaagd!!!
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 09 jul, 2007 5:35 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 03 mei, 2007 23:10 pm
Berichten: 1437
Woonplaats: Oosterhout
Hallo Eric

Ik ben een beetje laat maar je heb een mooie ferrari gemaakt en voor al nieuwe dingen uit geprobeerd ik vind het zeer geslaagd en vooral de kleur vind ik goed

Groeten Ard

:lol: :lol: :lol: :lol:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 09 jul, 2007 5:36 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 03 mei, 2007 23:10 pm
Berichten: 1437
Woonplaats: Oosterhout
Hallo Eric

Ik ben een beetje laat maar je heb een mooie ferrari gemaakt en voor al nieuwe dingen uit geprobeerd ik vind het zeer geslaagd en vooral de kleur vind ik goed

Groeten Ard

:lol: :lol: :lol: :lol:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 09 jul, 2007 16:47 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 20 okt, 2005 20:57 pm
Berichten: 2182
Woonplaats: Zundert
Dank je, beter laat dan nooit!

Greetz, Eric.

_________________
Doe je best dan is elk model geslaagd!!!
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 11 jul, 2007 20:20 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 02 dec, 2005 20:26 pm
Berichten: 3300
Woonplaats: West-Vlaanderen
Omdat ik even bij mijn eigen Ferrari langsging, doe ik maar even heel de rij ofzo... Toffe wagen... Ook al heb ik nooit zo eentje gezien. Maar je werk is goed gelukt, denk ik !


Grtzzz

_________________
Werkbank: BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) - Audi Quattro A1 (Mikkola)
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - 'Tia' Mazda Miata (Cars)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 jul, 2007 0:43 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 20 okt, 2005 20:57 pm
Berichten: 2182
Woonplaats: Zundert
Na dat ik vorige week mijn bestelde onderdelen thuis heb gekregen heb ik inmiddels het Ferrari log ook weer op de achterklep kunnen plaatsen. Deze decal was nl mislukt en is nu du vervangen door metalen stickers.

Afbeelding

Greetz, Eric.

_________________
Doe je best dan is elk model geslaagd!!!
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 15 aug, 2007 13:49 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 03 mei, 2006 13:53 pm
Berichten: 1474
Woonplaats: Regio Mechelen, stad in volle vaart
Zelf had ik nog een vraagje ivm de lak die gebruikte. Deze lak was van Dupli color,...maar welke soort juist? Ik zou zelf die spuitbussen willen uitproberen. Maar Dupli color heeft immers zo'n groot aanbod aan verschillende laksoorten.

Dirk

_________________
Huidig Project:

BMW 635 csi


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement