Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 19 apr, 2024 9:43 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: scaleprint
BerichtGeplaatst: za 28 apr, 2012 1:27 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 26 jul, 2005 15:40 pm
Berichten: 2860
Woonplaats: Zoetermeer
Daar ben ik ook erg benieuwd naar...

Ik heb RJ Commerce ook een email gestuurd, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar decals.
Communicatie in het nederlands en bekendheid met nederlandse maten van allerlei dingen is ook handig.

Overigens is de prijs van Scaleprint (en die van zijn concurrenten) wel naar het werk wat hij eraan heeft. Als hij het artwork moet maken kost het ook meer, maar een levertijd van een half jaar is gewoon niet handig. Niet communiceren ook niet. Ach, zo krijgt hij het vanzelf rustiger.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: scaleprint
BerichtGeplaatst: di 08 mei, 2012 20:49 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 08 mei, 2012 20:34 pm
Berichten: 1
OK, maar heeft iemand z'n decals al ontvangen. Het valt me op dat er geen reactie wordt geplaatst...met de mededeling

Joepie...ze zijn binnen :mrgreen:


Ik heb zelf decals in november besteld in de webstore. Je zou zeggen envelopje en sturen maar. Maar tot heden niets ontvangen. Wel betaald via paypal...Maar aangezien de 45 dagen verstreken zijn kan ik het geld niet meer terug halen. Van een opdracht heb ik in Januari netjes een proefdruk gekregen. Helaas bleek deze niet compleet te zijn. Twee onderdelen ontbraken. (10 min werk...). Nog steeds geen reactie. Dus die thermometers kloppen niet en de thermometer bij bij begint hoog op te lopen :twisted: :twisted:

Het blijkt ook dat hij niet meer welkom is op het TEKNO event 2012. Waarshijnlijk is men bang dat het uit de hand loopt als iemand zijn geld terug vraagt... :evil:

Ik snap het niet...hoe kan je in een korte tijd zo grote puinhoop van maken van een mi goed lopend bedrijfje :roll: .

Geef iedereen z'n geld terug en begin opnieuw zou ik zeggen........


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: scaleprint
BerichtGeplaatst: wo 09 mei, 2012 5:28 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 26 jul, 2005 15:40 pm
Berichten: 2860
Woonplaats: Zoetermeer
RJ Commerce heeft een nogal vreemde beprijzing moet ik zeggen. Navraag leert me het volgende: Tussen de 30 en 35 euro "per wagen", in dit geval een 1/24 trekker + trailer. Bij meerdere wagens wordt de prijs "aangepast", maar er wordt niet vermeld naar welk niveau dan. Ook geen antwoord op de gestelde vraag of je zelf het ontwerp of iets dergelijks moet of kunt aanleveren. Er wordt alleen gevraag om "hoge resolutie foto's". Ze doen niet aan A-4 prints die je zelf helemaal vol kunt zetten met logo's, nummers en wat dies meer zij, zodat je zelf wat kunt combineren. En als ik het zo lees maakt het niet uit of ik een special paint trailer met enorme stickers in 35 verschillende kleuren laat maken, of een paar kleine zwarte lettertjes FRC met een nummertje op een witte achtergrond om maar eens iets te noemen. En geen woord over een proefdruk. Ik vind het al met al een hele merkwaardige basis om met een gerust hart zaken te kunnen doen en 30-35 euro voor een paar logo's van een paar centimeter in twee of 3 kleuren is ook geen sinecure als je bedenkt dat Scaleprint een kleine 18 euro per A-4 tje vroeg, die je zelf helemaal vol kon proppen met alles wat je wilde.

Als iemand goeie alternatieven weet hoor ik het graag!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: scaleprint
BerichtGeplaatst: vr 14 sep, 2012 15:13 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 16 jan, 2007 20:38 pm
Berichten: 848
Woonplaats: Drachten
Goed, ik ben dus helemaal klaar met scaleprint. Ik gaf hem tot nu toe (nog) steeds het voordeel van de twijfel maar nu is dat over. Ik had netjes een A4 aangeleverd in PDF wat ik de vorige keer ook had gedaan. Toen een goede decal ontvangen na een proefdruk. Nu wacht ik een half jaar waarin ik niets hoor maar zo hier en daar zelf een mail gestuurd heb om te horen hoe het er mee staat. Na de laatste mail krijg ik dan uiteindelijk bericht dat meneer me al een paar keer gemaild heeft (??) en stelt dat printers het printwerk wat ik vraag niet meer kunnen handelen. Dank voor het doelloze wachten. Nee... voor mij geen scaleprint meer.

een teleurgestelde brouwer,

Hessel

_________________
Mijn andere projecten:
- Convair B-double
- Peterbilt 378-119
- XL-specialized BD-trailer
- Centerline BD-trailer

(click) De 'Dutch Model Truck Club' website (click)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: scaleprint
BerichtGeplaatst: zo 23 sep, 2012 18:25 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 15 apr, 2012 14:18 pm
Berichten: 31
Ik wacht al van April op antwoord. Heb toen 7 aanvragen ingediend van verschillende truck. En nog altijd geen antwoord gehad. Proficiat hiervoor !


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: scaleprint
BerichtGeplaatst: za 02 aug, 2014 19:25 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 03 jan, 2014 16:15 pm
Berichten: 31
Had ik dit maar eerder gelezen!!!!!!!!!

Bij scaleprint 1:24 stickers van Linjegods besteld, netjes betaald en nog niets gehoord!
Op E-mail wordt ook niet gereageerd!
Ik denk dat ik naar mijn geld en stickers kan fluiten als ik de reacties en berichten in dit topic zo lees. :(

En nu dan?????????????


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: scaleprint
BerichtGeplaatst: za 02 aug, 2014 23:13 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 26 jul, 2005 15:40 pm
Berichten: 2860
Woonplaats: Zoetermeer
Telefonisch contact opnemen en het antwoord dan weer even hier melden zodat we hopelijk het bestaande beeld kunnen bijstellen ;)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: scaleprint
BerichtGeplaatst: zo 03 aug, 2014 8:28 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 03 jan, 2014 16:15 pm
Berichten: 31
Ja, ik zal maandag eens proberen te bellen.

Ik heb ook even zijn facebook opgezocht, maar zijn laatste bericht is van 2012! Beetje vreemd.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: scaleprint
BerichtGeplaatst: di 05 aug, 2014 21:37 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 03 jan, 2014 16:15 pm
Berichten: 31
Wordt niet opgenomen.

Misselijke oplichter denk ik. Geld weg, en geen stickers.
Nu mijn Volvo maar in de demo-kleuren gemaakt. :(


MENSEN!!!!!!!!!!!! BESTEL NIKS BIJ SCALEPRINT UIT VENLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: scaleprint
BerichtGeplaatst: do 07 aug, 2014 21:48 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 15 jun, 2008 12:53 pm
Berichten: 1617
Dat er iets niet goed zit is duidelijk, maar om na 1 niet-opgenomen telefoontje (in de vakantieperiode) te concluderen dat het om een oplichter gaat is te kort door de bocht.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement