Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 14:13 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 16 nov, 2015 19:15 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 16 nov, 2015 19:09 pm
Berichten: 1
Dag allemaal,

Als grote Kuifje-fan heb ik mij van in het begin geabonneerd op het bouwpakket van Hachette. Ik heb dus alle afleveringen nog volledig verpakt met de bijhorende mappen om deze in te klasseren en natuurlijk het volledige bouwpakket.

Helaas kan ik er wegens tijdsgebrek niet aan beginnen..

Het heeft mij uiteindelijk veel geld gekost en ik zou het echt zonde vinden om het te laten verkommeren op zolder.

Misschien heeft iemand van jullie wel interesse om het pakket voor een prijsje over te nemen.

Als dit het geval zou zijn mag je mij contacteren.

Groeten,
Jan


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 02 jan, 2016 10:08 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 02 jan, 2016 10:07 am
Berichten: 2
Hallo allemaal, ik wou eindelijk beginnen aan de bouw van de Eenhoorn. Nu blijkt dat ik voor de één of andere reden deel 115 mankeer. Kan er iemand daarbij helpen aub?

Bedankt, Dirk


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 15 maart, 2016 14:09 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 15 maart, 2016 14:02 pm
Berichten: 4
Beste allen,

Met veel plezier ben ik dan ook eindelijk begonnen aan de Eenhoorn. Heb nu net de onderkant van de romp wit.

Nu is er tijdens een verhuizing iets missgegaan en is onderdeel 77 en boekjes met onderdelen 117 t/m 120 zoekgeraakt. Ik heb Betapress al gemaild, maar die kunnen mij niet verder helpen en sturen me door naar de uitgever. Maar ik kan nergens vinden wie de uitgever hiervan is en hoe ik hiermee in contact kan komen. Wie kan mij hierbij helpen?

Mocht dit niet lukken zal ik proberen de onderdelen zelf te maken om de Eenhoorn alsnog te kunnen afronden. Hiervoor heb ik echter wel de boekjes of kopieën hiervan nodig, is er iemand die mij hieraan kan helpen?

Groet,
Lutger


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement