Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 17:14 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 03 jan, 2017 8:57 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 29 dec, 2016 16:08 pm
Berichten: 5
Woonplaats: Maasbracht
Hallo Koos,
ik denk inderdaad dat het die Mack was die ik heb aangezien voor een GMC.
Ben nog even aan het dubben wat ik zal doen met de kit. Aangezien die transkit voor de Road Commander lastig te krijgen is en bovendien tamelijk prijzig, moet ik beslissen of ik de Astro kit helemaal ga ombouwen, of hem proberen te ruilen met iemand voor een andere coe. Hij is nu nog in ongeopende nieuwstaat immers. Als ik er eenmaal aan begin te (ver)bouwen is er geen weg terug wat betreft eventuele ruil/verkoop.
Ombouw tot een ander type zou in feite, wat cabine betreft, gewoon scratbuilden worden en dan zou ik niet vastzitten aan een Road Commander maar er net zo goed een Mack Cruise Liner van kunnen maken. Maar om dit helemaal netjes te doen zou ik eigenlijk een voor en zijaanzicht matentekening moeten hebben van zo'n Mack of Road Commander. Is op zich wel te doen qua scratchbouw in messing en/of kunststof. Maar moet ik me dit wel allemaal op de hals halen ? Wordt dan weer zo'n project van jaren en dat was eigenlijk niet de bedoeling omdat ik ook nog wat andere grote modelbouwprojecten heb lopen.
Die Kenworth tri drives van Revell waar je het over had zijn overigens ook wel mooie wagens. Alhoewel ik ze met dual drive toch mooier vind. Dat lange doorlopende spatbord over de 3 assen vind ik niet echt mooi. Ziet er op een of andere manier een beetje krakkemikkig uit en maakt het uiterlijk van de wagen minder krachtig. Weet niet of ze in het echt hier ook mee reden of dat ze gewoon zonder spatbord of met alleen 2 korte voor en achter de assen reden ? Maar qua cabine opbouw is het een hartstikke mooie truck.
Ik hou je op de hoogte wat het al of niet gaat worden met de Astro kit.
Groeten,
Geert


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 17 jan, 2017 15:21 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 15 nov, 2010 22:35 pm
Berichten: 729
Woonplaats: Friesland
Aah GMC Astro 8) ! Ik heb 2 echte Astro's + een Chevy Titan gehad toen ik in Amerika woonde!

Afbeelding

_________________
Jelmer

Iveco, MAN en Scania modelbouw


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement