Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 0:01 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Wie willen julie als GB leider
Nicky (militairtje) 77%  77%  [ 10 ]
Bruno (plastiekprutser) 23%  23%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 13
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 13 mei, 2013 12:24 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 14 sep, 2012 17:20 pm
Berichten: 211
Mijn stem gaat natuurlijk uit naar Nicky/militairtje :wink: :roll: ...

Groetjes,

Maarten

_________________
Afbeelding
On the workbench:
Tiger I Late Normandy 1944 1:35 - Dit project kunt u wederom bekijken op het TWENOT-forum en op modelbrouwers.nl


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 13 mei, 2013 12:33 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 08 feb, 2008 10:08 am
Berichten: 2439
Woonplaats: Oegstgeest
Wat is eigenlijk de planning voor startdatum en looptijd? Daar hangt nu wel een beetje vanaf of ik mee kan doen. Ik heb namelijk momenteel nog wat andere projecten die ik moet zien af te ronden, dus als deze groepsbouw binnen korte termijn gaat beginnen moet ik hem aan me voorbij laten gaan. Maar mocht het pas over enkele maanden van start gaan, dan kan ik misschien wel aansluiten. Ik heb namelijk nu een helicopter in mijn stash en dat is dus echt wel iets anders dan ik gewend ben....

_________________
"Boxart, it's all the reference you need..."
Mijn verlanglijstje: Wishlist
Mijn dozenstapel: Stash


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 13 mei, 2013 12:38 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 06 aug, 2011 13:36 pm
Berichten: 1116
Woonplaats: Katwijk
@MarChant: dat ligt aan de volgende GB leider. Heb er niks meer over te zeggen. Maar als ik wat mag zeggen denk ik juli.

@Maarten bedankt voor je stem ;)

gr,
jurjen

_________________
Wie het kleine niet leert, doet toch wat verkeerd.

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 13 mei, 2013 13:26 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 08 feb, 2008 10:08 am
Berichten: 2439
Woonplaats: Oegstgeest
Tja, als het juli al wordt, denk ik dat ik mezelf disciplinair moet uitsluiten van deelname, totdat ik alle lopende projecten heb afgerond.

_________________
"Boxart, it's all the reference you need..."
Mijn verlanglijstje: Wishlist
Mijn dozenstapel: Stash


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 13 mei, 2013 19:02 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 01 apr, 2013 11:20 am
Berichten: 197
Woonplaats: België
Ik heb ook op militairtje gestemd :lol: .
Want ik moet afhaken voor deze gb.
Ik moet namelijk een model in opdracht gaan bouwen, en dat gaat voort, dus ik laat deze schieten :roll:
grtz Bruno


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 14 mei, 2013 8:09 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 06 aug, 2011 13:36 pm
Berichten: 1116
Woonplaats: Katwijk
Nou ja het lijkt me wel duidelijk, unanimiteit voor militairtje. En plasteikprutser die haakt af. Nicky aan jouw dus de eer, succes ermee! :brouw:

gr,
jurjen

_________________
Wie het kleine niet leert, doet toch wat verkeerd.

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 14 mei, 2013 13:37 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 08 aug, 2007 17:34 pm
Berichten: 104
jurjen schreef:
Bedankt voor alle pb's die ik heb ontvangen, nooit gedacht dat ik er zoveel zou krijgen.

En nou weer terug naar de GB:

Het doel van de GB is dat je weer eens wat anders bouwt dan dat je gewend bent. Mocht je altijd voertuigen hebben gemaakt (zoals ik) dan is de bedoeling dat je wat anders bouwt. Een voorbeeldje: iemand maakt alleen maar (russische :P )helicopters, en heeft toevallig één verdwaald tank liggen in zijn stash. Dan is de bedoeling dat je weer eens wat anders gaat bouwen dan die heli's, en dan heb je eindelijk een goed excuus om aan die tank te beginnen. Maar ook als je alleen maar moderne dingen bouwt (in het geval van mr.vdh) is het een leuk idee om eens wat terug te gaan in de tijd ;) Uit welk jaar die komt maakt van mij part niet uit, het gaat er om dat je weer eens verder kijkt dan je eigen straatje. Mensen die altijd in dat ene straatje hebben 'gewerkt' kunnen mensen van de 'buurstraat' als het ware inwerken in hun eigen straat en dat geldt natuurlijk ook andersom. Oftewel in gewoon Nederlands: mensen die altijd vliegtuigen hebben gebouwd en nu eens auto's willen bouwen, kunnen mensen die altijd auto's hebben gebouwd die mensen helpen. En dit geldt dan ook weer andersom.

militairtje schreef:
Jeugdleden gb is toch ook leuk?
Is ook leuk, maar dan staan wel de beste stuurlui aan wal (tenzij jullie anders denken ;) ) en er moeten genoeg jeugdleden zijn die willen meedoen.

Arrie Barry schreef:
Oké, ik snap je punt, ik ben benieuwd of dit een succes wordt...

Vast en zeker, ga je gezellig mee doen? Dan zijn we al met 6 (jeugd) leden. Is er trouwens geen interesse bij de wat oudere tak van de modelbrouwers? Alleen MarChant en Nem hebben tot nu toe hier gereageerd


Tja, dan zou ik eigenlijk gezien de leeftijd mee moeten doen, om de gemiddelde leeftijd op te vijzelen... :)
Ik heb eigenlijk ook al van alles gebouwd, vliegtuigen, tanks, figuren, schepen, model spoorbaan, auto's, motoren etc.
Zou dus eigenlijk alleen het materiaal voor mij in aanmerking komen, iets van papier/karton bouwen, dat heb ik nog nooit gedaan.
Moet ook zeggen dat het me niet aanspreekt, maar misschien is dat de uitdaging. :roll:

_________________
Met vriendelijke groet,
Jump

Has it wings? Can you jump out of it....


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 14 mei, 2013 15:12 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 12 sep, 2010 10:02 am
Berichten: 1968
Woonplaats: Tilburg
Mensen wacht even, omdat ik nu de leider ben (klinkt zo leuk trouwens :mrgreen: ) zal ik van de week, als ik het even wat rustiger heb met huiswerk, alles op orde brengen! Want om heel eerlijk te zijn, het is mij ook niet echt duidelijk wat nou de bedoeling is :lol: . Zoals ik al zei, ik ga van de week het hele topic even doorlezen, en daar een soort van samenvatting van maken wat nou de bedoeling is/word. Nog even geduld aub,svp, bitte :brouw:

_________________
AfbeeldingAfbeelding
http://www.nhobbysite.jouwweb.nl -- "Don't bother runing, you'll die tired"~ US apache pilots


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 25 mei, 2013 20:57 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 12 sep, 2010 10:02 am
Berichten: 1968
Woonplaats: Tilburg
Alrighty dan. beetje late reactie (sorry), maar heb net alles zitten door te lezen, en ondertussen aantekeningen gemaakt. Niet veel, eigenlijk maar 1 ding zelfs. En dat is dat je iets anders gaat bouwen dan dat je normaal bouwt. Nu is dat eigenlijk al de hele tijd het uitgangspunt geweest, maar ik zal het even goed uitleggen omdat jurjen dat niet heeftgedaan (ofniet duidelijk):

De bedoeling word dat je iets anders gaat bouwen dan dat je normaal doet, dit word heel uitgebreid! Neem bijvoorbeeld mezelf, ik bouw wo2, en modern. Eigenlijk alleen geallieerd. Dus ik kan óf WW1 gaan bouwen, of iets duits. Iemand anders bouwt bijvoorbeeld alleen boten in 1/700. Deze kan een hele andere categorie kiezen (land/lucht), of een andere schaal, kleiner of zelfs groter! Het gaat ook een beetje de bedoeling zijn om jouw over te halen nét dát ene kitje in je stash te gaan bouwen, zoals een tank die je in een opwelling hebt gekocht als autobouwer. Of je bouwt alleen plastic, en nu ga je eens een papieren ding bouwen, of ene full-resin iets! Of, of of... nou jah, jullie snappen het waarschijnlijk wel :brouw:
Kort samengevat, je bouwt iets wat je normaal niet bouw!

Qua duur van de gb, ik zat zelf te denken om de gb af te sluiten op de Brouwersdag of de ESM, en daar een klein showtafeltje regelen. Dus we maken er, als het aan mij ligt, een speedy build van. Hoe sneller we kunnen beginnen, hoe langer we kunnen bouwen qua duur vna de gb :D

Wat vinden we van dit idee? Moet ik eventueel een apart topic aanmaken zodat het allemaal weer duidelijk is, of niet?

gr nicky, uw gb lijder

_________________
AfbeeldingAfbeelding
http://www.nhobbysite.jouwweb.nl -- "Don't bother runing, you'll die tired"~ US apache pilots


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 25 mei, 2013 22:11 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 30 okt, 2012 15:07 pm
Berichten: 552
Woonplaats: heerhugowaard
Ik vind het een prima idee!
Ik denk niet dat een apart topic nodig is, ik weet niet hoe anderen hier over denken?
:brouw:

_________________
.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement