Hallo allemaal,
Loop met dochterlief door een kringloopwinkel zie ik in mijn ooghoeken een kit van revell staan. Het is het ISS. Mijn zoon had me een paar maand geleden er al eens op gewezen en de prijs was toen €45. Daar ik net aan een andere kit begonnen was heb ik gezegd dat ik er niet zoveel interesse in heb terwijl ik regelmatig in de tuin sta om het ISS over te zien komen.
Vandaag zag ik dat het model er nog steeds stond en dat de prijs ook nog eens behoorlijk gezakt was. Ook bevestigde een medewerker dat de kit er deze week nog was maar daarna zou het weg gehaald worden, vermoedelijk voor de vuilstort. Voor €25 kon ik deze niet laten liggen.
Thuis aangekomen zag ik dat alles nog in het plastic zit, decals erbij en de bouwhandleiding.
Weet iemand ook of er andere versies van deze kit in omloop zijn want ik vermoed dat dit 1 van de eerste versies is gezien het ESA ruimteschip wat eronder hangt maar welke nooit gebouwd is, al zie ik dat deze volgens scalemates ook in de 2023 doos zit. Volgens de boxart moet deze doos tussen 2000-2010 gemaakt zijn.
Ik denk dat €25 een koopje is en deze gaat dan ook in de stash.