Het was tijd om aan de ketelsteunen te beginnen. als ik mijn referentie bekijk en ik zie de kit onderdelen dan moet er wel wat veranderd worden. De eerste steun uit de kit ziet er zo uit.

Dat lijkt niet echt op wat het moet zijn. Dus maar wat styreen gepakt en een nieuwe gefreesd.

De vorm is al heel anders en ik heb hier ook wat extra boutjes toegevoegd. Dat ziet er beter uit.
Dan de tweede steun. Het kit onderdeel is maar een basis en zou ook wat uitgebreid moeten worden. De basis is het net niet helemaal.

Ook weer met styreen aan de slag en dan hebben we een aangepaste basis.

Aan de onderkant zijn wat extra steunen gemaakt en daar heb ik de posities op aangegeven voor de boutjes.

Hierna konden de steunen geplaatst worden. Deze steunen uit de kit lopen recht toe recht aan maar aan de bovenkant moet deze eigenlijk in een boog lopen. Aan de linkerkant heb ik wat styreen geplakt wat ik dan kan gaan vijlen. Rechts zoals Trumpeter het had bedacht.

Hierna was ik zo druk bezig dat ik wat foto's vergeten ben maar na lekker wat werk was dit het resultaat.

Ook is er aan de bovenkant en de zijkanten wat extra materiaal aangebracht zoals het hoort.

Toen deze klaar was konden de eerste drie steunen geplaatst worden. De derde steun van de kit kon ik op de referenties niet anders ontdekken dus die kon zo gebruikt worden.

En iets uitgezoomd