Dank u heren. Toen ik aan de tweede feed tank (tweede dome van achter af gezien) wilde beginnen ging ik weer in mijn boek kijken en plotseling viel mijn oog op de scharnieren van de feed tanks.

Die had ik net als de zand domes aan de voorkant gemonteerd. FOUT dus. Voor de feed tanks dient dit omgedraaid te worden
Hieronder de foto van de betreffende feed tank.
https://imagizer.imageshack.com/img922/9177/EgKFbh.jpgBron: WWP productions.
Dus de scharnieren gingen eraf en werden op de juist plek gelijmd. Daar heb ik geen foto van maar dat zien jullie zo wel.
Rechterzijde van de dome

Verdikkie, wat is dat wit toch lastig te fotograferen. Toch maar weer een groene achtergrond gaan gebruiken.
De linkerkant.

En de bovenkant (let op het scharnier)

Als laatste weer even een totaaltje.

Nu eerst even alle domes gaan spuiten waar ik straks niet meer bijkom en dan kan ik ze vastlijmen op de boiler. Daarna kan ik weer verder met detailleren.
Aangezien zwart maar zwart is heb ik ervoor gekozen om een blauw-zwart te maken. Ik gebruik van MRP de MRP-172 Supergloss Black en de MRP-300 Insignia Blue in de verhouding 3x MRP 172 en 1x MRP-300. Dit haalt het zwarte wat weg en geeft een blauwig uiterlijk. Dit moeten jullie maar geloven want op de foto's is het verdraaid lastig om te zien. Daarna konden de domes geplaatst worden

Vervolgens heb ik tussen de achterste dome en de cabine een heel kleppenblok gemaakt, de onderkant gespoten en gemonteerd. Wat nu nog niet goed in de kleur staat komt later wel want daar kan ik nog bij.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer