Deze week had ik mijzelf maar eens een leuk kerstkadootje gegeven.

Met 1500+ onderdelen een flinke bouwdoos, waar ik normaliter wel een paar maanden mee zoet zou zijn. Maar de pasvorm is dermate fantastisch, en de onderdelen hebben geen enkele cleanup nodig.
Daarnaast zijn alle onderdelen al in de juiste kleur aangeleverd, dus dat maakt het leven makkelijker. En dus was ik met drie avondjes bouwen wel klaar.
De kit bestaat uit verschillende subassemblies, welke elk in hun eigen zakje met onderdelen zitten. Geen eindeloos zoeken dus.
Mooi om te zien dat de fabrikant vrijwel geen plastic meer gebruikt, alle zakjes zijn van papier.
Eerst maar eens beginnen met de romp.

En nadat het 2e zakje is afgerond:

De volgende taak is de bovenbenen in elkaar zetten. En om te voorkomen dat je het woordje "click" niet begrijpt geeft de bouwbeschrijving dit in wel 7 talen...

En dan samenvoegen met eerder gebouwde romp

Na de bovenbenen... juist - de onderbenen

En nadat de voeten zijn gebouwd, kan ie eindelijk op eigen kracht blijven staan.

En dan wordt het tijd om de voorkant op orde te brengen, samen met de bovenarmen

Tijd voor de onderarmen

en het hoofd

En tot slot nog wat losse onderdelen... de Leadership Matrix, het wapen, en de Energie Axe. Geen idee wat dat doorzichtige ding linksboven is, ik gok een Energie Kubus.

Tot slot een jetpack en een info bordje

En dan is ie alweer af!
En ja, transformeren kan ie ook!

Al met al een leuke afwisseling. Er zijn er nog 2 te verkrijgen, dus wie weet!