Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu za 20 apr, 2024 0:47 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 07 dec, 2006 23:02 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 24 dec, 2004 12:45 pm
Berichten: 6785
Woonplaats: Heemskerk
Ik kan het me heel goed voorstellen hoor Denman... Ik kijk soms ook enthausiast op het forum of ik reacties gekregen heb ofzo en dan heb ik ook niets tot zeer weinig. En op het AF forum is het al helemaal huilen met de pet op.

In ieder geval vind ik het wel ergens jammer want me vader die het forum ook zo nu en dan bekijkt keek toch wel gauw naar deze BMW omdat hij zelf ook op dit type gereden heeft. (alleen dan helemaal verbouwd tot cafe racer)

Kris.

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 07 dec, 2006 23:26 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8798
Woonplaats: Utrecht
Ik kom hier niet zo vaak kijken, en ben zelf een motorennoob, dus post ik hier niet zo vaak. Ik geniet wel van jullie werk, en leer eruit. Op mijn topics krijg ik ook niet zo vaak reacties, vind ik ook soms spijtig. Als ik puntjes van verbetering zou zien, zou ik die ook wel zeggen, alleen zie ik ze niet direct. En om nu elke update OOOH en AHHH te gaan roepen :?

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 dec, 2006 0:52 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 dec, 2004 15:18 pm
Berichten: 12241
Woonplaats: Eibergen
Wel of niet posten thats the question 8)

Je moet zo zien Denman in elke tak van deze hobby heb je weer verschillende onderdelen.

Bij de motoren heb je de wegracers, choppers en de gewone man motorfiets.

Als je de laatste bouwd ben je de lul wat reacties betreft omdat racemotoren nou eenmaal meer trekt dan de gewone fiets of choppers of ander tweewielig spul.

Hetzelfde geld bij wagens eerst de Tuners dan Rally, fomule bolides en onderaan het trapje de wat speciale modellen.

Millitair, Eerst Duits dan de rest van de wereld

En ga zo maar door wat de volgorde van reacties krijgen is.

Oja dan heb je nog de poster zelf die ook de benodigde reacties krijg ongeacht onderwerp, maar daar laat ik me even niet iover uit voor de goede vrede op het forum :wink:

Dus voor wie post je nu eigelijk??

Ik neem me eigen even als voorbeeld, ik post voor diegene die er intressen in heeft en of het er nu maar een is of honderd dat maakt mij geen reet uit, simpelweg omdat ik toch alleen voor mijn eigen bouwd en het model bouwd hoe ik het voor ogen heeft :wink:

Als er goede tips naar voren komen is dat mooi mee genomen.

Tjee wat een verhaal zeg maar je moet doen wat je zelf wil dus 'to post or not to post thats the question' :wink:

Ron

_________________
2024 bouwsels
WIP MFH. BSA Bleu Star [1933] https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55473
Gereed Norton Manx 500cc. https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55417
Gereed. MFH 1/9 Crocker (motorfiets). https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=54931


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 dec, 2006 11:22 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 11 okt, 2006 14:06 pm
Berichten: 1833
Denman,
Ik sluit me bij Ron aan, hoewel we allemaal hetzelfde hobby-virus hebben opgelopen doen we toch ons eigen ding. Toch kijk ik graag rond op dit forum bij onderwerpen die ik zelf nooit zal bouwen, vooral bij onderwerpen waarbij de bouwer een duidelijke passie heeft voor het te bouwen onderwerp. Ik geniet met volle teugen, maar zal zelden reageren op zo'n thread omdat ik denk niets toe te kunnen voegen aan wat al gezegd is. Zelfs bij onderwerpen die me wel na aan het hart liggen zal ik niet altijd reageren omdat ik niets toe te voegen heb: maar ik geniet en leer wel!
Mijn betoog is: kijk eens naar het aantal mensen wat jouw bouw volgt, dat zijn er zoveel dat daar zeker een paar fans tussen zitten. :D
Want ook in jouw threads is de passie voor de hobby voelbaar, en daardoor zichtbaar in je werk.

Happy Modeling,
Easy Rider 8)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 dec, 2006 13:09 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 05 jun, 2005 0:28 am
Berichten: 3455
Woonplaats: Genk, Limburg, Belgie
Ik kan me in jou redenering vinden Denman. Ik heb het soms ook dat ik denk waar blijven die reacties toch...Maar in het motorentopic is dit vooral het geval, hier zitten niet zoveel motorenliefhebbers denk ik.

Aan de andere kant moet ik Ron ook wel gelijk geven, je moet voor jezelf bouwen en voor jezelf updates posten.
En zoals BBT zegt...je kan beter niets posten als je niets zinnigs te zeggen hebt, want gewoon de OOOH's en AAAH's daar ben je niet echt veel mee vind ik, dan kan er beter niets staan.

Ik zou zeggen, gewoon door blijven bouwen en posten en de reacties komen wel vanzelf.

Tom

_________________
Valentino Rossi 1/12 Models - VW 1/24 models - Hondensport ==> www.tom-maenen.be
Hondenclub De Moedige Herdershond ==> www.demoedigeherdershond.be


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 dec, 2006 13:53 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 24 okt, 2006 23:09 pm
Berichten: 157
Het is niet het aantal posts dat je een idee geeft van de manier waarop een onderwerp wordt geapprecieerd, wel het aantal views.
En ik denk dat dit in combinatie met het onderwerp (dat inderdaad misschien niet het meest populaire is) wel degelijk snor zit.

Laat me het zo uitdrukken: ik heb liever veel views met weinig (maar wel to-the-point) posts, dan heel veel posts waarin niets meer staat dan: "oooh", "aah", "formidabel", "goed bezig", en meer van die nietszeggende statements. Die laatste zijn dan misschien wel goed vor iemands ego, maar ze helpen je geen moer vooruit.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 dec, 2006 17:55 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 okt, 2005 10:35 am
Berichten: 6315
Woonplaats: Blauwhuis
Ik ben het met jullie eens dat ook het aantal views telt, maar Als je in de laatste 8 projecten ( niet alleen motoren ) altijd van dezelfde mensen iets hoort.
Dan heb ik zoiets van : "zijn er van de 800 leden maar 6 die durven te reageren? :cry: ".
Dit heeft niet alleen te maken met het motoren gedeelte.

Misschien dat ik in de toekomst weer eens wat zal posten, maar voor nu is het even klaar.


denman


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 dec, 2006 18:46 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21311
Woonplaats: Bodegraven
Tja, het wordt tijd dat mijn laptop terugkomt geloof ik. IK heb nu oneveer 10 tot minuten per dag een pc tot mijn beschikking (blijf ik langer zitten dan wordt ik er van weggemet door 1 van de kids of Caro, dus ik moet erg snel zijn

Maar ik weet wat je bedoelt, ik krijg ook maar weinig reacties op sommige onderwerpen en ben ik eens kritisch dan wordt dat soms erg verkeerd uitgelgd, maar je moet gewoon doorposten. Het is, zoals eerder al gezegd is, vaak een kwestie dat mensen wel kijken, maar niets posten. Je bouwt inderdaad voor jezelf toch. Ik denk net als Ron, als mensen er iets van opsteken prima, daar doe je het voorr. Als mensen een betere oplossing of techniek hebben plaatsten ze dat dan heus wel, en je heb dan ook nog de mensen die even de boel aankijken

BertUS

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 dec, 2006 19:01 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 24 okt, 2006 23:09 pm
Berichten: 157
Trouwens, als je kijkt naar de reacties NA je aankondiging van niet meer te posten, dan is dat het bewijs dat er wel degelijk wordt gelezen.

Maar goed, wij kunnen niet in jouw plaats praten, en we willen dat ook niet doen. Wij kunnen onze mening geven, maar dat is dan de onze. Jij hebt je mening gegeven, en die moeten wij respecteren. Punt.

Daarom: if you feel like it, post on! :wink:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 09 dec, 2006 0:54 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 13 jan, 2006 20:05 pm
Berichten: 195
Woonplaats: Belgie
Hellup, NIET stoppen met posten please :shock: :shock:
Als verstokt motorrijder en modelbouwer stel ik het echt op prijs om toch wat motoren die niet met de racers scene te maken hebben de revue te zien passeren. Ikzelf post ook niet veel wegens tijdsgebrek (ben zelf adm van 2 andere fora), maar kijk dagelijks uit naar de vorderingen van anderen, het zou spijtig zijn om dit niet meer te kunnen :cry: :cry: .
Overigens ben ik nog steeds bezig met wilde ideen omtrent m'n eigen fiets (zowel schaal 1/1 als 1/9) en een Kawa ZX7R. Dat kan niet zonder de inbreng en vervolglijnen van ervaren en minder ervaren brouwers :!:
Daarom, ga ermee door mensen. Ik beloof dan ook om regelmatig commentaar te posten :oops: .

KEEP UP THE GOOD WORK :roll:

PS: op de meeste fora mag je rekenen op een harde kern van max 10%
van de geregistreerde leden. Wat je niet mag vergeten echter zijn de duizenden vieuws van mensen die het leuk vinden om gewoon informatie op te doen, de zogezegde passieve bezoekers.

_________________
Weer een nieuwe start??
www.monoconnection.nl
www.bloggen.be/muzskorpion/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement