Hier weer een kleine update
en wat antwoorden op de reactie's.
RFRVE schreef:
Ik heb er overigens v.b.w. de motor wel voor gekozen om de randen met een chroomstift te kleuren, dat vindt ik weer veel mooier
Ik heb het ook gedaan maar alles toch weer zwart gemaakt. Ik vond het toch niet zo mooi staan. Smaken verschillen dus.
RFRVE schreef:
Eddy, dat probleem met de koplamp unit dat deze niet goed aansluit (dank voor de tip
).
Ik van de bovenkant van de poten wat afgeschuurd maar ook met een dremel aan de binnenkant van de koplamp unit wat overbodig plastic weggehaald (daar zit een verdikking precies op de plaats waar de veerpoot zit). Nu sluit hij bij mij wel goed aan.
Ik had hier al een poging voor gedaan maar had niet de juiste dremel frees hiervoor. Nu dus wel en heb het nog eens uitgefreesd en ook iets van de poten afgeschuurd. Wat ik ook heb gedaan is de koplamp unit verder uitgevijld op de plaats waar het stuur tussen wordt gemonteerd. Dit heeft allemaal wel iets geholpen maar ik blijf een kier houden.
RFRVE schreef:
Ik denk dat als je de beide achterste pijpen en het stuk dat naar de achterste cylinder loopt (waar in ieder geval een heel groot op te vullen gat zit) al samenbouwt, dat je dat stuk kunt monteren als de motor al op zijn plaats zit. En misschien dat dit dan ook geld als je beide voorste stukken (dus inclusief dat platte stukje) al samenbouwt.
IK heb ervoor gekozen dat platte stukje vast te zetten aan de middelste rechte pijp en kijk nog of ik de voorste pijp ook al vast zet.
Ik ga eens proberen of dit mij ook gaat lukken. bedankt voor de tip. Op de foto de huidige stand van zaken vwb de uitlaat in dry-fit modus.
Ronald Kok schreef:
Yep, in allerlei soorten en maten
klik Wel even naar beneden scrollen.
Eddy.