De houten schroef is (bijna) af.
De bladen zijn nog iets te breed en te lang. Kwestie van schuren.
Dan het kleine grut. Venturi's uit 1,2 mm staf, in vorm geschuurd, en 0,3 x 0,6 mm strip, rolroer balans gewichten uit 0,5 mm staf en 0,3 x 0,6 mm strip en navigatielichten (al eerder uitgelegd
).
Navigatielichten nog volgens de oude voorschriften (net zoals voor schepen): Drie lichten gecombineerd, wit voor, rood links zij/achter en groen rechts zij/achter. Eentje moet midden op de vleugel komen, de andere zit links onder de romp iets voor de wielpoot.
Ik heb inmiddels het hoogteroer er weer afgesloopt, de control horns zaten veel te ver naar buiten. Toch wel lekker, die secondelijm; zit best stevig, maar door de geringe rek zijn onderdelen makkelijk en met minimale schade weer te verwijderen.
Rob
_________________
----------------
Bouwverslagen op
http://www.hollandaircraft.nl/De 1/144 kit van F-RSIN van de Fokker F.28 Mk. 1000 is on-hold. Nu bezig met de 1/72 Valom kit van de Fokker T.V en de masters voor een 1/72 Koolhoven F.K.55 kit.