Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 23 apr, 2024 13:24 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 29 jul, 2015 8:55 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 21 jan, 2015 14:17 pm
Berichten: 1954
Ik had bij de bouw van de KLM DC10 ook zo'n ervaring met ordinaire Revell grondverf uit een spuitbusje. Dat gaf op sommige plekken krakelee en op andere plaatsen weer niet. Nooit een oorzaak voor kunnen vinden. En ik heb het daarna ook niet meer gehad. Blijkbaar toch het type kunststof dat (misschien door de jaren) anders reageert. Zeg het maar...?
In elk geval; laat je niet ontmoedigen en brouw verder. Ik ben ook heel benieuwd naar je eindresultaat!

Cheers VJ

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 29 jul, 2015 20:53 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 28 jun, 2011 20:18 pm
Berichten: 105
Woonplaats: Klijndijk
Iedereen bedankt voor jullie medeleven!
Ik laat mijn hoofd niet zo snel hangen, ik wacht op de bestelde decals voor de Boeings.
Ook was ik al tijden op zoek naar een overzichtelijke opberg mogelijkheid voor al mijn verf.
Toevallig liep ik tegen een Humbrol rek aan van de meest complete uitvoering met veel potjes verf.
Wel ontbraken er een paar kleur stalen, dit heb ik opgelost met fotobewerking op de computer.
Ik dacht bij een lokaal warenhuis nog een paar ontbrekende Humbrol kleuren te scoren, maar kwam wederom met een kleinere uitvoering Humbrol rek thuis.
Hierin staan nu mijn Revell kleuren.
Zeer binnenkort weer een Boeing update.
photo 322243
Het grote verfrek met haast alle Humbrol kleuren en een paar nieuw gemaakte kleurstalen, met dank aan scanner en pc
photo 322242
Het kleine rek voorzien van alle Revell kleuren (3 of 4 per rij)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement