Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu za 20 apr, 2024 4:03 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Expert gezocht
BerichtGeplaatst: do 30 apr, 2015 22:41 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 30 apr, 2015 22:22 pm
Berichten: 1
Hallo,

Ik ben auteur en momenteel werk ik aan een boek waarin het onderwerp modelbouw, en dan met name modelvliegtuigen, veel voorkomt. Helaas heb ik zelf geen enkele expertise op het gebied van modelbouw en ook geen budget voor research. Mijn eigen pogingen daartoe leverden alleen maar meer verwarring op. Daarom heb ik de boel maar een beetje bij mekaar gefantaseerd. Daar klopt natuurlijk niks van en nu ben ik op zoek naar iemand die dit voor mij kan checken en corrigeren. Het gaat om zowel heel basic als heel gedetailleerde informatie.

Zoals ik al zei heb ik geen budget om externe experts te betalen en gaat het dus om liefde werk. De kans dat het boek een bestseller wordt is vrij klein, dus meer dan een vermelding met dankwoord zit er waarschijnlijk niet in. Houd jij van lezen en beschik je over uitgebreide kennis van modelvliegtuigen, het vliegen daarmee, wedstrijden, etc. dan houd ik me aanbevolen. Ik mail je dan de betreffende fragmenten zodat je die kunt uitpluizen en misschien kan ik je een keer interviewen. Dan trakteer ik uiteraard op koffie met appeltaart. Én slagroom.

Ik wacht in spanning eventuele reacties af!

Met vriendelijke groet,

Ben van Es (benes@online.nl)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Expert gezocht
BerichtGeplaatst: do 30 apr, 2015 23:24 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13623
Woonplaats: Haarlem
Hallo Ben,

Uit je verhaal maak ik op dat het in je verhaal vooral gaat over vliegende modellen. Wat wij hier bouwen doet dat over het algemeen niet (tenzij er een wieltje constant niet blijft plakken, maar dan is het daarna ook gelijk klaar :mrgreen: ).

Stel je vraag even op www.modelbouwforum.nl , daar zijn ze wél bezig met radiografisch bestuurbare modelbouw. Ik raad je wel aan het door meerdere mensen te laten checken. Een beetje dichterlijke vrijheid mag je denk ik wel nemen, zolang er maar geen heel gekke fouten in staan.

groeten Jelle


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement