Alle onderdelen los- en schoongemaakt. Het zijn er 27.
De N-stijlen (13, 20) en de landingsgestelstijlen (21, 22, 23 en 26) zijn zeer dun (0,8 mm), en ondanks het feit dat ik verdachte luchtbelplekken eerst met secondelijm had behandeld, zijn er dus twee bij het schoonmaken (voorzichtig met een mesje en een schuurstaafje) gesneuveld, waarbij ik één stukje van een paar millimeter niet terug heb kunnen vinden.
Het cockpitinterieur is heel erg simpel: alleen twee stoelen en twee instrumentenpanelen (1-4); daar moet dus echt iets aan toegevoegd worden. Ook zijn de stoeltjes erg smal (5,3 mm, dus 40 cm in werkelijkheid), maar daar is weinig aan te doen gezien de smalle romp.
Onderdeel 8 heb ik nog niet kunnen plaatsen, evenals nummer 11, waarvan het zelfs niet duidelijk is of het één of twee onderdelen zijn. Wordt dus weer goed naar de (schaarse) foto's kijken. De cabane stijlen 17 en 19 zijn weer erg grof (dikker dan 1,1 mm); waarschijnlijk ga ik die vervangen door stijltjes van styreen.
O ja, voor ik het vergeet: Plaatje met dubbeltje.
Kan m'n lol dus weer op met pieterpeuterig werk.
Rob
_________________
----------------
Bouwverslagen op
http://www.hollandaircraft.nl/De 1/144 kit van F-RSIN van de Fokker F.28 Mk. 1000 is on-hold. Nu bezig met de 1/72 Valom kit van de Fokker T.V en de masters voor een 1/72 Koolhoven F.K.55 kit.