Om de antenne onder de romp wat steviger te bevestigen heb ik er een gaatje van 0,3 mm in geboord (ja, dat kan in een 0,7 mm stukje staf door je vingers als boormal te gebruiken) en daarin een stukje metaaldraad van 0,2 mm gelijmd. Onder de romp achter het landingslicht ook een gaatje van 0,3 mm gemaakt.
Op de foto's ook te zien dat hier en daar wat retoucheerwerk nodig is, bijvoorbeeld bij de aansluiting van de vleugel op de romp. Daarna de antenne vastgezet.
Nu waren de Venturi buizen aan de beurt (worden in het echt gebruikt om onderdruk te creëren die nodig is om tolletjes in vliegtuiginstrumenten aan te drijven; bochtaanwijzer, kunstmatige horizon, koerstol, heb er mijn oude Bach maar eens op nageslagen). Plaats gegokt op basis van foto's.
Tenslotte de vrachtdeur (met dank aan het onvolprezen (imitatie) Lego).
Wat impressies:
Nog te doen (uit het hoofd): Traptreden afschilderen, trap vastlijmen, remleidingen maken en vastlijmen, alle modelfoto's bekijken om rotte plekjes te identificeren en die vervolgens wegwerken.
Rob
_________________
----------------
Bouwverslagen op
http://www.hollandaircraft.nl/De 1/144 kit van F-RSIN van de Fokker F.28 Mk. 1000 is on-hold. Nu bezig met de 1/72 Valom kit van de Fokker T.V en de masters voor een 1/72 Koolhoven F.K.55 kit.