Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 18 apr, 2024 18:04 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 06 feb, 2013 20:54 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13623
Woonplaats: Haarlem
FokkerFan schreef:
Het verschil is ook niet zo groot, maar het is er wel. Eventueel kan je de Revell 767 motoren gebruiken. Dat zouden PW's voor moeten stellen, maar ook die zijn niet helemaal perfect.

Stuur maar een pb'tje als je er interesse in hebt. Ik heb denk ik nog wel een setje liggen.


Ik vind het lastig.. ik heb nog wel Revell motoren liggen, maar ik vind de motoren van deze kit juist zo mooi! Ik kan ook de fanblades van de P&W's in die van de GE plakken. Maar dan heb ik er motoren onder die al helemaal niet lijken op het origineel. Als iedereen gewoon z'n mond dicht houdt moet ik er mee weg kunnen komen als ik de Zvezda motoren gebruik :lol:

ph-adk schreef:
Hoe ziet het eruit bij de zvezda dan? Zitten die deuren aan de romp vast? Bij revell zitten de deuren aan elkaar vast maar wel los van de romp. Ik vond het ook een maf detail dat die deuren zo schots en scheef zaten, op mijn model was dat vrij makkelijk na te maken :lol:

Succes


Bij Zvezda ontbreken de deuren compleet! Ze zijn ook niet ingegraveerd in de romp. Heel raar. Ik ga kijken of ik nog wat kan simuleren met wat plasticcard ofzo. Moet te doen zijn!
En als ik al mijn modellen die in half afgebouwde staat verspreid door het huis liggen moet tellen, dan kom ik wel hoger uit dan 5 of 6 :oops: Maar uiteindelijk maak ik eigenlijk alles wel af.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 06 feb, 2013 21:10 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 20 apr, 2007 17:28 pm
Berichten: 2528
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
TheFlyingDutchman schreef:
Als iedereen gewoon z'n mond dicht houdt moet ik er mee weg kunnen komen als ik de Zvezda motoren gebruik :lol:


Ik houd erover op :wink:

Wanneer kunnen we de eerste update verwachten?

Succes :brouw:

_________________
Huidige projecten:
Airbus A321-200 British Midland
Buddy Build "100 jaar KLM": Boeing 747-200 KLM
Buddy Build "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945": Nakajima B5N1 "Kate" IJN
Groepsbouw "Paint it black" Panavia Tornado Luftwaffe
Laatste afgeronde project:
Airbus A320-200 Martinair


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 06 feb, 2013 21:22 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13623
Woonplaats: Haarlem
Zoiets? :P
Romp en vleugelhelften zijn al gelijmd, de rest is allemaal dryfit (ook de winglets).

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 06 feb, 2013 22:38 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 20 apr, 2007 17:28 pm
Berichten: 2528
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Kijk, dat ziet er al netjes uit. Zo te zien passen de romphelften goed.

Voor wat betreft de deuren, wat ben je van plan daarmee te doen? Zelf plamuur ik de naden van de deuren meestal dicht, omdat er toch een decal overheen komt.

Ligt het aan mij of lijkt de hoek van de winglet op de rechtervleugel (links op de foto) te flauw? Ik weet dat ie nog niet vastzit, het verschil lijkt me wel erg groot.

Groetjes,

Ingmar

_________________
Huidige projecten:
Airbus A321-200 British Midland
Buddy Build "100 jaar KLM": Boeing 747-200 KLM
Buddy Build "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945": Nakajima B5N1 "Kate" IJN
Groepsbouw "Paint it black" Panavia Tornado Luftwaffe
Laatste afgeronde project:
Airbus A320-200 Martinair


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 02 dec, 2013 23:02 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 20 okt, 2009 23:38 pm
Berichten: 154
Hallo Jelle,

Zelfs dit forum geeft al een melding vanwege haar ouderdom, hoe staat het met deze build? Hij staat ook niet in je signature!

Ziet er veelbelovend uit! kutgw!

_________________
1:400 Queen mary 2
1:400 Titanic


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 03 dec, 2013 0:41 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13623
Woonplaats: Haarlem
Hoi Mugen,

Ik ga er binnenkort weer mee verder, ik weet eigenlijk ook niet echt waarom ik hem aan de kant heb gelegd. Ik denk vanwege de motoren, die knagen een beetje aan me omdat het het verkeerde type is, maar ik bouw hem gewoon af met de motoren die ik heb.

Wat bedoel je eigenlijk met het laatste woord in je post? :lol:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 03 dec, 2013 0:53 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 20 okt, 2009 23:38 pm
Berichten: 154
Haha,

Succes met de build ondanks de motoren! kutgw is een woord wat veel wordt gebruikt op tweakers (heb ook ooit aan casemodding gedaan, soort brouwen maar dan aan computer kasten) het betekent; niet zoals het woord doet vermoeden: Keep up the good work!

Misschien wel leuk om hier te introduceren!

_________________
1:400 Queen mary 2
1:400 Titanic


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 07 dec, 2013 11:54 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 25 mei, 2005 22:00 pm
Berichten: 2301
Woonplaats: Hurdegaryp
hopenlijk willen de resin winglets een beetje plakken, volgende x als ik winglets nodig heb wil ik ze zelf proberen te maken van plastic sheet, alleen om de reden dat ze dan beter willen plakken op de vleugels.

Mooie airliner btw 767 veel mee gevlogen en veel schoongespoten (ja Jelle vliegtuigen worden wel gespoten) ;) cryptisch

Jelle


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement