Bedankt iedereen!
FokkerFan schreef:
Moet de “WBF” van de hoogteroeren niet ook in aluminium?
Dat klopt, maar dat wordt een decal:
Ik heb lang getwijfeld om wel of geen Corroguard aan te brengen. Er zijn geen foto's van de bovenkant van de vleugels van Air Atlanta, maar op de meeste foto's die ik kon vinden zit het wel en zo wordt de vleugel ook wat minder "kaal". Dit fit van het decal van Nazca was best wel goed.
Alvast het cockpit raampje aangebracht. Dan smoelt het al wat meer
Dan het landing gear. Bij Authentic Airliners is dit vaak een hoogtepuntje, want deze is altijd erg gedetailleerd. Soms een beetje te, want het is een hoop gepriegel.
Wat niet helpt is dat er geen handleiding bij zit, dus het is soms echt een speurtocht waar alles moet. Gelukkig heb ik een mooie tekening in een boek over de L-1011.
Hiermee kunnen we aan de slag. Eerst het voorste gedeelte.
De wielen geef ik trouwens een wash. Ze kunnen in het echt ook best wel vies worden.
Dan de achterste landing gear. Dit is deze keer van metaal voor extra stevigheid (het model is best wel zwaar).
En dan is het moment daar dat hij op zijn pootjes kan. Dit fit was zeer goed.
En nu kunnen dan ook eindelijk de motoren eraan. Op de foto niet zichtbaar, maar tevens de onderste antennes aangebracht (deze zijn van PE)
Het moment is dan daar waarop een model naar mijn mening echt tot leven komt: het decallen.
Tja, dan gaat het ineens hard.
Wat nog rest zijn de decals aan de andere kant, detail decals, nog wat PE en verwering.
FokkerFan schreef:
Hopelijk lukt het je om ‘m dit jaar af te krijgen.
Dat moet wel goedkomen
Volgende keer de eindfoto's!