Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 19 apr, 2024 2:54 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 30 jan, 2007 20:40 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 maart, 2006 13:08 pm
Berichten: 4604
Woonplaats: Fryslân
Soort feestcomissie :P vind dat idee wel wat hebben

_________________
[url=http://firerods.com/phpbb3/index.php]Firerods Forum[/url]
Klik op onderstaand plaatje om naar mijn website te gaan.
[url=http://www.firerods.com][img]http://www.firerods.com/firerodsbanner2.jpg[/img][/url]


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 30 jan, 2007 20:47 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 08 aug, 2006 18:48 pm
Berichten: 802
Woonplaats: Hoofddorp, Holland
Erik O'Lynn schreef:
Soort feestcomissie :P vind dat idee wel wat hebben


Kijk maar op ARC ( misschien slecht voorbeeld voor mensen die geen vliegtuigen bouwen ) daar hebben ze de zogenaamde ''Groupbuilds'', daar willen een paar mensen bijvoorbeeld dingen uit WOII bouwen, dat maakt de Beheerder een topic en kunnen mensen die zin hebben om WOII te bouwen , dat doen en als je dat niet wil, dan niet. Soms lopen er ook meerdere groepsbuild te gelijk zodat iedereen iets kan kiezen dat hem of haar aanspreekt...

_________________
Afbeelding
I have harnessed the cosmic rays and caused them to operate a motive device - Nikola Tesla


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 30 jan, 2007 20:50 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 11 nov, 2005 10:32 am
Berichten: 3730
Woonplaats: Rijssen
Correct me if I'm wrong maar, zoiets als de "Groupbuilds" op het ARC hebben wij toch al alleen dan onder de naam "Groepsproject"?

Wij als mod's waarderen jullie bijdragen aan de ideeën trouwens zeer. Het wordt allemaal meegenomen in het uiteindelijke idee. Dus ga zo door met de input van ideeën!

_________________
Herintredende modelb(r)ouwer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 30 jan, 2007 20:54 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 08 aug, 2006 18:48 pm
Berichten: 802
Woonplaats: Hoofddorp, Holland
Jaep schreef:
Correct me if I'm wrong maar, zoiets als de "Groupbuilds" op het ARC hebben wij toch al alleen dan onder de naam "Groepsproject"?

Wij als mod's waarderen jullie bijdragen aan de ideeën trouwens zeer. Het wordt allemaal meegenomen in het uiteindelijke idee. Dus ga zo door met de input van ideeën!


maar nu als BCC, dat een bepaald groepje members een nieuwe BCC begint en kijken of je het wat vindt of dat er een nieuw idee moet komen :idea:

_________________
Afbeelding
I have harnessed the cosmic rays and caused them to operate a motive device - Nikola Tesla


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 30 jan, 2007 21:01 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 22 jul, 2006 17:40 pm
Berichten: 2108
Woonplaats: ede
ik denk wel dat de bcc een geheel moet blijven met centrale organisatie, anders krijg je 36 sub bcctjes waar iedereen op zou moeten kijken en op zou moeten antwoorden. dit werkt in mijn ogen juist negatief.
wel zouden er diverse mensen ideeën in kunnen sturen naar een jury die de tien beste kiest en dan ons laat beoordelen op interesse. maar dan inderdaad wel op onderwerp(zoals special paints om alle modelbouwdiciplines tevreden te houden)de bcc moet dan wel vrij specifiek. deze bcc vond ik iets te breed in mijn ogen. een ander idee is een keer een bcc die een bepaalde techniek speciaal belicht waar je weinig voor hoeft te kopen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 30 jan, 2007 21:05 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 08 aug, 2006 18:48 pm
Berichten: 802
Woonplaats: Hoofddorp, Holland
robin schreef:
ik denk wel dat de bcc een geheel moet blijven met centrale organisatie, anders krijg je 36 sub bcctjes waar iedereen op zou moeten kijken en op zou moeten antwoorden. dit werkt in mijn ogen juist negatief.
wel zouden er diverse mensen ideeën in kunnen sturen naar een jury die de tien beste kiest en dan ons laat beoordelen op interesse. maar dan inderdaad wel op onderwerp(zoals special paints om alle modelbouwdiciplines tevreden te houden)de bcc moet dan wel vrij specifiek. deze bcc vond ik iets te breed in mijn ogen. een ander idee is een keer een bcc die een bepaalde techniek speciaal belicht waar je weinig voor hoeft te kopen.


Dat is inderdaad handiger :idea:

_________________
Afbeelding
I have harnessed the cosmic rays and caused them to operate a motive device - Nikola Tesla


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 30 jan, 2007 21:21 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 16 okt, 2005 13:36 pm
Berichten: 5952
Woonplaats: Roermond
Citaat:
Correct me if I'm wrong maar, zoiets als de "Groupbuilds" op het ARC hebben wij toch al alleen dan onder de naam "Groepsproject"?


Het is ook ideeetje om alle lopende groepsprojecten samen te voegen tot 1 grote groepsproject in aparte gedeelte waar men ook aan BCC meedoet aan bepaalde onderwerp. Zo hebben wij geen meerdere groepsprojecten nodig in bepaalde forumonderwerp.

_________________
Al mijn gebouwde modellen, voor als foto's niet werkt:
http://modelbouw.corbesir.nl


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 30 jan, 2007 22:37 pm 
Offline
Moderator met vakantie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 aug, 2005 23:22 pm
Berichten: 4977
Woonplaats: Brunssum
Sneeuwt dan de BCC zelf ook niet een beetje onder Sander?

Groetjes Robert


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 30 jan, 2007 22:44 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 16 okt, 2005 13:36 pm
Berichten: 5952
Woonplaats: Roermond
bert schreef:
Sneeuwt dan de BCC zelf ook niet een beetje onder Sander?

Groetjes Robert


Nee, je maakt voor elk groepsbouw/bcc een nieuw onderwerp of subtopic aan. Iedereen die meedoet post gewoon in desbetreffende onderwerp.

_________________
Al mijn gebouwde modellen, voor als foto's niet werkt:
http://modelbouw.corbesir.nl


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement