Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 1:40 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Stop ermee!
BerichtGeplaatst: do 18 jan, 2007 20:13 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 24 dec, 2004 12:45 pm
Berichten: 6785
Woonplaats: Heemskerk
Ik heb het nog een tijdje aangekeken maar ik heb weinig zin meer in deze BCC.

Ten eerste sprak mij het onderwerp niet echt aan, ten tweede worden er naar mijn mening te weinig reacties gegeven in vergelijking met andere threads (omdat de helft niet weet wat de BCC is) en ten derde ga ik het niet redden voor de eindstreep. Ik heb het even te druk met school en 2 andere projecten en wil ook geen haastklus maken van de Norton.

Ik heb dus besloten te stoppen met deze BCC. Ik zet het verslag voort bij Motorfietsen.

Hopelijk komt er spoedig een BCC die wel goed aanslaat bij iedereen.

Mijn excuses...

Kris.

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 18 jan, 2007 22:58 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 03 sep, 2004 20:08 pm
Berichten: 9939
Woonplaats: Kaatsheuvel
Tja Kris... het is jammer dat je stopt, maar ergens kan ik het wel begrijpen. We hadden gehoopt dat veel mensen zich op deze BCC zouden storten omdat het vanuit elke tak van modelbouw bereikbaar was. Helaas is de animo wat laag uitgevallen. Volgende keer beter.

Arno

_________________
Arno
https://www.instagram.com/arno.smulders78/

WIP:
Porsche 911 964 Carrera RS
Porsche 935 1978 Moby Dick


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 18 jan, 2007 23:00 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 25 jul, 2006 12:07 pm
Berichten: 1996
Woonplaats: noordwijk
Jammer om te horen. Er komt af en toe wat weinig reactie misschien. (denk ik zelf ook wel eens hoor!!) maar ik vond het een mooi ptoject om te volgen. En tot nu toe nog niet nodig reacties te geven op zo'n goed lopend project.

Jammer dat je stopt maar ik ben bang dat ik het zelf ook niet ga redden. Beetje een probleem om de juiste kleur te vinden waardoor ik een beetje ben stilgevallen. Maar er zit weer wat schot in gelukkig. Dus afkomen gaat ie. Alvast veel succes met deze en je andere projecten en schoolnatuurlijk (ook wel een betje belangrijk!!)

frank


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 18 jan, 2007 23:24 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 10 jun, 2006 21:45 pm
Berichten: 3421
Woonplaats: Almere
Inderdaad jammer, dit is zeker een leuk project om te volgen. Details motorblok, etc, allemaal interresant. En het aantal posts zegt toch ook niet zo heel veel? Persoonlijk volg ik dit topic zonder te posten, ik bedoel, wat heb ik als motorleek toe te voegen. (kan ook wel standaard elke keer 'oh wat mooi' roepen :wink: maar wordt ook zo afgezaagd)

Maar goed, hij verhuisd naar het motorgedeelte toch? Niets verloren dus.

_________________
Momenteel op de werkbank; Fairey Firefly, NA-27, Lockheed Electra KLM, CW-21, He-280, Me-263, etc, etc.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 18 jan, 2007 23:25 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 24 dec, 2004 12:45 pm
Berichten: 6785
Woonplaats: Heemskerk
rooie79 schreef:
Jammer om te horen. Er komt af en toe wat weinig reactie misschien. (denk ik zelf ook wel eens hoor!!) maar ik vond het een mooi ptoject om te volgen. En tot nu toe nog niet nodig reacties te geven op zo'n goed lopend project.

Jammer dat je stopt maar ik ben bang dat ik het zelf ook niet ga redden. Beetje een probleem om de juiste kleur te vinden waardoor ik een beetje ben stilgevallen. Maar er zit weer wat schot in gelukkig. Dus afkomen gaat ie. Alvast veel succes met deze en je andere projecten en schoolnatuurlijk (ook wel een betje belangrijk!!)

frank


Het project gaat nu gewoon verder bij de andere motorfietsen hoor :) Stoppen doe ik niet met dit project daar vind ik het nog allemaal veel te mooi voor :D

Ik hoop ook dat een volgende BCC een niet meer zo uitgebreid onderwerp zal krijgen. Zo voorkom je dat niet iedereen mee gaat doen en vervolgens stopt omdat het eigelijk niet iets is wat diegene niet wil maken bijv. Maar ik wil hier niet verder over discuseren voordat er weer een ellenlange discussie plaatsvind :D

We gaan gewoon lekker verder met waar we bezig waren met zo nu en dan een update in het motorfiets gedeelte (wat ook al aardig begint te groeien).

Kris.

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 jan, 2007 17:50 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 10 jan, 2007 20:33 pm
Berichten: 52
Woonplaats: Lwd!
Jammer :P

_________________
@ @
l
(_____)

Domme vragen bestaan niet, het is veel dommer om iets niet te durven vragen

-=- -=-
ll
l-----------l

$ $
$
$ $
$$$


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement