Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 19:39 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 05 jan, 2007 0:33 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 05 jul, 2006 19:30 pm
Berichten: 1256
Woonplaats: Almere
Doordat november en december best wel drukke maanden voor mij zijn geweest en omdat ik nu ook met twee F-16 projecten en mijn F-16 resin-onderdelen-project bezig EN het feit dat ik nog een 10-tal projecten heb liggen waar ik ooit aan begonen ben (Mirage F1, Impala's, C-47TP Turbo Dakota, 6x Viper) ben heb ik geen tijd gehad om aan mijn Seaking te beginnen en heb ik besloten om er ook niet aan te beginnen voordat ik wat af heb.

Ik heb ook nog een hele doos met 'net-niet-afgebrouwde' Harvards staan die ooit door mij en mijn vader zijn gebrouwd.

Ik zal altijd iemand zijn die meerdere lopende projecten heeft liggen, maar het wordt wel even tijd om een aantal af te maken.

Bij deze stap ik dan ook uit deze BCC. Foto's en verslag van de bovengenoemde projecten zullen tzt op de forum verschijnen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 05 jan, 2007 12:37 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 25 aug, 2006 10:10 am
Berichten: 704
Woonplaats: Dokkum/Drachten
Jammer, maar als je nog zo veel lopende projecten hebt is het misschien ook beter. Veel succes met de nog lopende projecten.

_________________
.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement