Jammer dat het niet is gelukt ... maar dat is dan ook wel een vrij groot lijmoppervlak.
Ik heb even zitten zoeken op verschillende uitvoeringen van de CVN 65 maar bij alle uitvoeringen,
ook de vroege, lopen de ramen alleen schuin van boven naar beneden.
En niet in een punt met een deel schuin naar boven en een deel schuin naar beneden, zoals Revell het heeft.
Suggestie: proberen het uitstekende deel (de punt) over de volle lengte zoveel mogelijk er af te snijden en een nieuwe raampartij ertegenaan zetten.
Deze kun je dan ook makkelijker vóór de montage van eventuele grijze spijltjes voorzien.
Als je het tenminste over de raampartijen hebt. Anders heb ik het wellicht allemaal verkeerd begrepen.
En de andere queste, gewoon lekker bouwen of historisch correct.
Mocht je voor historisch correct gaan: De vliegtuigen geven misschien een aanknopingspunt ...
De F14 Tomcat VF1 Wolfpack eerste 'cruise' was in september 1974, bij de mid-life verbouwing van de Enterprise in eind 1978/januari 1979 is de VF1 Wolfpack verplaatst naar de USS Ranger.
De livery van Wolfpack lijkt in grote lijnen in die tijd gelijk gebleven: Qua vliegtuigjes zit Revell dus tussen 1974 en 1978.
http://www.aircraftresourcecenter.com/Rev3/2701-2800/rev2764-Fightertown-ftd48014/01.jpgOok de RA 5C Vigilante en A7 Corsair II bijvoorbeeld kloppen met deze periode.
Maar lekker recht uit de doos bouwen, netjes maken en alle andere afleidende zaken links laten liggen kan ook heel bevrijdend zijn.
Ik wou dat ik dat kon.
Succes met de keuzes,
En ben benieuwd wat het gaat worden.
Odorf