Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu za 20 apr, 2024 0:47 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 06 jan, 2018 16:37 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 07 jun, 2015 10:25 am
Berichten: 278
Woonplaats: Julianadorp (N-H)
Hi Wim

Als je dit resultaat al teleurstellend vind ,dan kan ik bijna alle schepen die ik hier heb staan ,dik in de min zetten,soms moet de lat even naar beneden gesteld worden, ik zie zoveel kits voorbij komen waarvan ik denk wow dat ga ik echt nooit halen,maar dan wint het plezier van het bouwen het toch weer van de teleurstelling.
Gewoon blijven knutselen en het plezier behouden.

Gr Ed

_________________
"Mens "is de naam ,waar ik soms trots op ben, maar me meestal voor schaam.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 07 jan, 2018 14:46 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 17 jan, 2010 14:17 pm
Berichten: 837
Woonplaats: hilversum
oei toch nog wat vraagtekens aan jullie kant, laat ik wat duidelijkheid geven.

1e de kit is prima echt trumpeter het past allemaal goed het pe is redelijk goed mee te werken al zal het nooit mijn favoriet worden. al met al er is een prima model van te maken.

2e ik ben met deze kit begonnen toen ik om verschillende redenen in een slechte periode zat. het gevolg voor de kit was dat ik teveel op de auto piloot werkte en dan ga je fouten maken. natuurlijk die zijn wel slecht zichtbaar te maken maar ik weet nog precies wat waar en wanneer en dat ergert me mateloos.
dankzij vrouw en kinderen ben ik inmiddels aardig uit die put geklommen dus ik wilde het brouwen ook weer eens proberen.

3e dat brouwen had ik voor mezelf moeten doen en niet (te enthousiast) hier weer verschijnen.
ik weet dat met name mijn handen (als gevolg van reuma) niet alles meer kunnen en die twijfel wilde ik te lijf door weer aan deze kit te werken en dan maar zien wat er nog lukt. en dat viel zeer zeker niet tegen al duurt het allemaal wat langer en zijn de stapjes wat kleiner maar dat is niet erg. deze bekentenis maakt mij beslist niet zielig of zo het is gewoon wat het is en ik leef er al een aantal jaren mee en dat lukt goed.

4e door afscheid te nemen -letterlijk- van dit scheepje kan ik ook afscheid nemen van een periode en weer vooruit gaan kijken ook wat betreft deze hobby.
de nieuwe kit is inmiddels afgestuurd en ik hoop haar binnenkort te laten zien.

als je tot hier aan toe hebt gelezen, respect! en bedankt!!.

groet wim


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement