Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 19 apr, 2024 6:02 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 164 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 jan, 2010 17:19 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 19 dec, 2009 20:47 pm
Berichten: 96
Ik wil vragen aan de deelnemers van het onderwerp. Ik maak nu model. Ik kies voor de optie voor het volgende model. Ik wilde vragen over het volgende. Ik vind het moeilijk om zich te oriënteren in de Nederlandse geschiedenis en historische tekeningen. Ik wil het bouwen van een model van het Nederlandse schip. Maar degene die een beetje gebouwd. Kunt u adviseren boeken en tekeningen van dit schip? Koop of ruil. Of Weácan internetpagina, waar op dit schip vindt u informatie, boeken en tekeningen. Bedankt. Vitaly. http://forum.shipmodels.com.ua/viewtopic.php?f=5&t=71


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 jan, 2010 11:12 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 03 nov, 2007 14:01 pm
Berichten: 266
Woonplaats: Nieuw-Vennep
Hallo Navymast.
Ik begrijp je vraag niet helemaal goed, maar ik denk dat je op zoek bent naar tekeningen, boeken en informatie over Nederlandse schepen voor de bouw van je volgend model. Wellicht kun je eens contact opnemen met de eigenaar van Authentic Shipmodels die heel goed is ingevoerd in de wereld van historische schepen en ook wel tekeningen heeft. http://www.authenticshipmodels.nl/

Gr Jan

_________________
'k heb niets van mezelf: alles geleerd van anderen. Wel altijd goed opgelet!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 jan, 2010 11:23 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 19 dec, 2009 20:47 pm
Berichten: 96
Groeten, Jan . Ja, dit is zo. Ik zou graag een historische kopie. En ik ben op zoek naar materialen voor. Om de klant wilde mij om dit schip. Ik wil laten zien hem de tekeningen en boeken. Hij kijken. Denken. Wil. Construct.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 jan, 2010 11:26 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 19 dec, 2009 20:47 pm
Berichten: 96
Het meest interessante is dat ik schreef naar dit adres. Terwijl ze zeiden dat hun afdeling scheepsbouw in een staat van modernisering. In het algemeen hebben ze festivals en ze hebben geen tijd. Hier is een verhaal. En je weet iets goeds over dit bedrijf?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 jan, 2010 11:44 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 20 okt, 2008 12:01 pm
Berichten: 268
Woonplaats: Soesterberg
Citaat:
Groeten, Jan . Ja, dit is zo. Ik zou graag een historische kopie. En ik ben op zoek naar materialen voor. Om de klant wilde mij om dit schip. Ik wil laten zien hem de tekeningen en boeken. Hij kijken. Denken. Wil. Construct.


Volgens mij ben je op zoek naar een bouwbeschrijving van een Nederlands schip. Die hebben ze bij authenticshipmodels. Of ze nog voldoende materialen hebben weet ik niet.

Ik heb een bouwbeschrijving van "De Friesland 1663" in mijn bezit. Als je geinteresseerd bent wil ik daar best kopieen van maken en naar je opsturen.

Peter.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 jan, 2010 16:09 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 03 nov, 2007 14:01 pm
Berichten: 266
Woonplaats: Nieuw-Vennep
Hallo Navymast,
Ikzelf heb prima ervaringen met authentic shipmodels. Ben er diverse malen geweest en gesproken met de eigenaar. Hij is heel ingevoerd in deze wereld en kent het metier. De winkel is aan het afbouwen: er is te weinig omzet om door te gaan.

Heb je wel eens op de site van de NVM gekeken. Daar zijn onder andere ook tekeningen te koop. http://www.modelbouwers.nl/pdf/schepen-1.pdf

Gr. Jan

_________________
'k heb niets van mezelf: alles geleerd van anderen. Wel altijd goed opgelet!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 jan, 2010 19:16 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 19 dec, 2009 20:47 pm
Berichten: 96
San Peter schreef:

Volgens mij ben je op zoek naar een bouwbeschrijving van een Nederlands schip. Die hebben ze bij authenticshipmodels. Of ze nog voldoende materialen hebben weet ik niet.

Ik heb een bouwbeschrijving van "De Friesland 1663" in mijn bezit. Als je geinteresseerd bent wil ik daar best kopieen van maken en naar je opsturen.

Peter.
Bedankt. Ik wil heel graag het bouwen van een Nederlands schip - de meest complete en correct. Friesland prachtig schip. Dit zal voor mij een van de opties. Op die mijn cliënt heeft gekozen. Als u geïnteresseerd bent om een uitwisseling te maken, bied ik wat ik heb op de Russische schepen. Voorbeeld. Of een andere optie. Dat u interesseert. Vitaly.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 jan, 2010 19:21 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 19 dec, 2009 20:47 pm
Berichten: 96
jean schreef:
Hallo Navymast,
Ikzelf heb prima ervaringen met authentic shipmodels. Ben er diverse malen geweest en gesproken met de eigenaar. Hij is heel ingevoerd in deze wereld en kent het metier. De winkel is aan het afbouwen: er is te weinig omzet om door te gaan.

Heb je wel eens op de site van de NVM gekeken. Daar zijn onder andere ook tekeningen te koop. http://www.modelbouwers.nl/pdf/schepen-1.pdf

Gr. Jan
Goede avond, Jan. Persoonlijk contact is erg goed. Ik hoop dat de vakantie einde, en we zullen de dialoog te hervatten met de eigenaar van de authentieke modellen. Op deze site nog niet keek naar de tekeningen. Bedankt voor de link. Kijk dit.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 06 jan, 2010 10:11 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 20 okt, 2008 12:01 pm
Berichten: 268
Woonplaats: Soesterberg
Citaat:

San Peter schreef:

Volgens mij ben je op zoek naar een bouwbeschrijving van een Nederlands schip. Die hebben ze bij authenticshipmodels. Of ze nog voldoende materialen hebben weet ik niet.

Ik heb een bouwbeschrijving van "De Friesland 1663" in mijn bezit. Als je geinteresseerd bent wil ik daar best kopieen van maken en naar je opsturen.

Peter.

Bedankt. Ik wil heel graag het bouwen van een Nederlands schip - de meest complete en correct. Friesland prachtig schip. Dit zal voor mij een van de opties. Op die mijn cliënt heeft gekozen. Als u geïnteresseerd bent om een uitwisseling te maken, bied ik wat ik heb op de Russische schepen. Voorbeeld. Of een andere optie. Dat u interesseert. Vitaly.


Ik zal binnenkort kijken of ik kopieen kan maken. Ik zal een persoonlijk bericht (PB) sturen en je op de hoogte houden.

Peter


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 06 jan, 2010 15:54 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 19 dec, 2009 20:47 pm
Berichten: 96
San Peter schreef:

Ik zal binnenkort kijken of ik kopieen kan maken. Ik zal een persoonlijk bericht (PB) sturen en je op de hoogte houden.

Peter
Bedankt, Peter. Ik zou verwachten. Als u liever e-mail navymast@ukr.net Vitaly


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 164 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement