Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 14:15 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 87 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 25 aug, 2006 22:24 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 01 aug, 2005 22:03 pm
Berichten: 10411
Woonplaats: Bakhuuz'n (Frl)
That's the spirit!.. 't is wel een beetje nek-aan-nek nu.. jij de laatste details, en ik de laatste details..
Vanavond heb ik geen moer meer gedaan aan de Biber, maar alvast een beginnetje gemaakt aan de Dio waar ie in moet komen te staan.. :)

_________________
Ben je dom ofzo?..


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 25 aug, 2006 22:54 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.

Geregistreerd: vr 07 okt, 2005 0:25 am
Berichten: 4180
Arie Kabaalstra schreef:
That's the spirit!.. 't is wel een beetje nek-aan-nek nu.. jij de laatste details, en ik de laatste details..
Vanavond heb ik geen moer meer gedaan aan de Biber, maar alvast een beginnetje gemaakt aan de Dio waar ie in moet komen te staan.. :)


Ik weet niet of ik tot een ondergrondje kom Arie. Jij hebt hem al in mekaar zitten en bijna af, dus tijd zat voor een mooi diootje :lol: Nog genoeg onderdeeltjes en manko's om mee bezig te gaan van de week. Nu nog een kleine week en met een beetje positief denkwerk moet het lukken :wink:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 25 aug, 2006 23:04 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 01 aug, 2005 22:03 pm
Berichten: 10411
Woonplaats: Bakhuuz'n (Frl)
't diootje gooi ik niet in de BCC, ik heb de Biber gechipt alleen de kabels nog.. na de BCC verhuist de Biber naar de Diorama's topic..:)

Kun jij ook doen natuurlijk.. Gooi alles wat je hebt tegen de M16 aan, en maak naderhand een diootje..

_________________
Ben je dom ofzo?..


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 25 aug, 2006 23:22 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.

Geregistreerd: vr 07 okt, 2005 0:25 am
Berichten: 4180
Arie Kabaalstra schreef:
't diootje gooi ik niet in de BCC, ik heb de Biber gechipt alleen de kabels nog.. na de BCC verhuist de Biber naar de Diorama's topic..:)

Kun jij ook doen natuurlijk.. Gooi alles wat je hebt tegen de M16 aan, en maak naderhand een diootje..


Het chippen, ja daar zeg je me wat. Volgens mij is dit het moeilijkste om te doen op je model en vergt veel oefening. Dat van een diootje als vervolg is een goed idee :wink:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 aug, 2006 16:42 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.

Geregistreerd: vr 07 okt, 2005 0:25 am
Berichten: 4180
De laatste loodjes wegen het zwaarst en eigenlijk is de tijd te kort en daardoor best een haast klus geworden. Mijn eerste keer dat ik een voertuig chip en verweer en dat valt niet mee moet ik bekennen. Het is wel heel erg leuk om te doen. Ook als je de modellen van BertUs en Ronald Kok e.a. bekijkt is het zeker een stimulans om er vaker dan een keer mee aan de slag te gaan.

Afbeelding

Het raampje heb ik van een blister verpakking gemaakt. Dit omdat de twee raampjes van Tamiya zelf spontaan doormidden gingen omdat er al barsten inzaten. Al eerder heb ik in deze doos onderdelen gehad met hetzelfde probleem.

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 aug, 2006 17:28 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21302
Woonplaats: Bodegraven
De deur ziet er goed uit, daar zou ik niets meer aan doen. Misschien op de jerrycan nog wat, maar voor de eerste keer zou ik dat laten. Je heb ws al gemerkt dat het ook zo gemakkelijk te ver kan gaan. Maar dit ziet er goed uit
BertUS (die echt van plan was om mee te doen...........maar geen enkel excuus heeft waarom hij dat niet afgemaakt heeft)

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 aug, 2006 18:30 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.

Geregistreerd: vr 07 okt, 2005 0:25 am
Berichten: 4180
Bert Takken schreef:
De deur ziet er goed uit, daar zou ik niets meer aan doen. Misschien op de jerrycan nog wat, maar voor de eerste keer zou ik dat laten. Je heb ws al gemerkt dat het ook zo gemakkelijk te ver kan gaan. Maar dit ziet er goed uit
BertUS (die echt van plan was om mee te doen...........maar geen enkel excuus heeft waarom hij dat niet afgemaakt heeft)


Klopt je gaat onbewust te ver. Komt nog bij dat door de tijd je te snel wilt en geen afstand kan nemen en een hele grote factor is de onervarenheid in aanpak van het geheel.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 aug, 2006 18:34 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 08 maart, 2005 14:24 pm
Berichten: 2847
Woonplaats: Belgie
Antonin schreef:
Klopt je gaat onbewust te ver. Komt nog bij dat door de tijd je te snel wilt en geen afstand kan nemen en een hele grote factor is de onervarenheid in aanpak van het geheel.


Voor een eerste keer spelen met verouderen chippen enz.. rekening houdende dat dit model al eens in aanraking met de vloer is geweest vind ik het heel goed gedaan.

_________________
Ship modelling is not a hobby, it has become a way of live. © Brian King.
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter © E.B.
Geen kernnis zonder kunde, Geen kunde zonder Kennis. © Ab Hoving
Grtz Erik
http://modelships-beagle.eu/index.html


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 aug, 2006 18:56 pm 
Offline
Moderator met vakantie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 aug, 2005 23:22 pm
Berichten: 4977
Woonplaats: Brunssum
Voor een eerste poging tot (potato) chips hoef je je niet te schamen Antonin!
Ik heb zelf ervaren dat je in het enthousiasme veel te veel in een keer wil doen, en dat heb je prima in de hand gehouden zo te zien.
Het wordt nog moeilijk om een top 3 te gaan samenstellen.
Hij is zeer netjes geworden!

:brouw: .

Niet vergeten, als hij helemaal klaar is om zes eindfoto's te plaatsen :idea: .

Groetjes Robert


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 aug, 2006 19:00 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 09 apr, 2005 18:36 pm
Berichten: 5514
Woonplaats: Heemskerk
Ziet er heel gaaf uit Anton, vooral de bestofte ramen vind ik super!

Robin

_________________
Ik brouw dus ik ben.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 87 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement