Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 19:48 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 87 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 aug, 2006 19:19 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 dec, 2004 15:18 pm
Berichten: 12226
Woonplaats: Eibergen
Tja wat ik zeggen :?

:lol: :lol:

Hij ziet er zeker niet slecht uit voor zo`n eerste poging in het versleten millitaire wereldje.

Wat het chippen betreft heb j egroot gelijk dat je weleens wil doordraven als je bezig ben, voor een volgende keer chip niet meer dan 2 uur aan een stuk en stop zelfs eerder als je consentratie achteruit gaat.

Ron

_________________
WIP Norton Manx 500cc. https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55417
Gereed. MFH 1/9 Crocker (motorfiets). https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=54931
Gereed. Harley Davidson WL45. https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55173
Gereed. 1/9 Harley Davidson Board tracker https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=54316
Gereed. 1/6 H-D motorblok. https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=54925


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 aug, 2006 20:29 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.

Geregistreerd: vr 07 okt, 2005 0:25 am
Berichten: 4180
Geeft de burger weer moed na al die positieve reaktie's :wink:

De eerste soldaat of is het een GI, zit met een stukje wrik en knipwerk op zijn plek. Close up blijft het prut maar 1:35 schaal ziet er prima uit! Ook dit wil ik in de toekomst verbeteren. Eerst nog minimaal een figuurtje te gaan. Ook al doen ze niet mee voor de beoordeling ze moeten er toch aan geloven :lol:

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 aug, 2006 21:37 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 01 aug, 2005 22:03 pm
Berichten: 10411
Woonplaats: Bakhuuz'n (Frl)
Ik zie het al... ook jij werkt het best naar een deadline toe.. wat mij opvalt is dat degenen die hun model op tijd af hebben, ook een waar kunststukje hebben neergezet.. ( deze gaat het ook halen.. weet ik zeker.. )

_________________
Ben je dom ofzo?..


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 aug, 2006 21:59 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.

Geregistreerd: vr 07 okt, 2005 0:25 am
Berichten: 4180
Arie Kabaalstra schreef:
Ik zie het al... ook jij werkt het best naar een deadline toe.. wat mij opvalt is dat degenen die hun model op tijd af hebben, ook een waar kunststukje hebben neergezet.. ( deze gaat het ook halen.. weet ik zeker.. )


De zes foto's komen er wel, alleen de kwaliteit ervan is een beetje wisselend. Ik hou niet zo van deadlines ook al komt het dit keer wel goed of hij moet nog een keer uit mijn handen vallen wat niet te hopen is. Er zijn anderen afgevallen vanwege het schratchen, wat zeker ook kunststukjes waren geworden en in de toekomst zeker wordt :wink:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 30 aug, 2006 9:02 am 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21302
Woonplaats: Bodegraven
Figuurtje ziet er niet slecht uit, ieg geen poppekop. Ik zou alleen de glim nog even van zijn kleding halen door hen even te besproeien met wat matlak
BertUS

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 30 aug, 2006 10:16 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.

Geregistreerd: vr 07 okt, 2005 0:25 am
Berichten: 4180
Ik lees net dat vandaag de eindfoto's er moeten zijn. Dat is een tegenvaller, omdat ik gerekend had op morgen :?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 30 aug, 2006 10:44 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 03 sep, 2004 20:08 pm
Berichten: 9939
Woonplaats: Kaatsheuvel
Antonin schreef:
Ik lees net dat vandaag de eindfoto's er moeten zijn. Dat is een tegenvaller, omdat ik gerekend had op morgen :?

Als je morgenvroeg de foto's kunt uploaden, dan wil ik dat wel door de vingers zien hoor ;) Ik heb liever een deelnemer meer, dan minder!

Arno

_________________
Arno
https://www.instagram.com/arno.smulders78/

WIP:
Porsche 911 964 Carrera RS
Porsche 935 1978 Moby Dick


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 30 aug, 2006 10:58 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.

Geregistreerd: vr 07 okt, 2005 0:25 am
Berichten: 4180
Deathtrap schreef:
Antonin schreef:
Ik lees net dat vandaag de eindfoto's er moeten zijn. Dat is een tegenvaller, omdat ik gerekend had op morgen :?

Als je morgenvroeg de foto's kunt uploaden, dan wil ik dat wel door de vingers zien hoor ;) Ik heb liever een deelnemer meer, dan minder!

Arno


Ik zie wel hoe ver ik kom. Ik wilde foto's maken met daglicht i.p.v. een lamp :wink:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 30 aug, 2006 18:09 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.

Geregistreerd: vr 07 okt, 2005 0:25 am
Berichten: 4180
Ondanks dat ik bijna de gehele BCC flink veel last heb gehad van allergieën en vervolgens de hitte waarin brouwen bijna niet mogelijk was, toch heb ik een goed gevoel over gehouden aan deze BCC. Bijna een jaar lang ben ik hier op het Modelbrouwers forum en al die tijd is het niet gelukt om zover te komen met een model als in deze BCC. Dank zij goede tips, opbouwende kritieken die hier en in de verschillende subforums van modelbrouwers gegeven worden door de leden, kom je dus een heel eind.
Ik kan nu wel een opsomming maken van wat ik geleerd heb, maar daar vind ik het nog een beetje te vroeg voor. Ik heb eerder het gevoel dat ik net bezig ben iets te leren en dat ik over een jaar kan zeggen, dat heb ik nu een beetje onder de knie. In elk geval was het erg leuk om met de M16 inclusief de soldaten figuurtjes bezig te zijn en als je eraan geproefd hebt smaakt het naar meer.
De M16 is voor het grootste gedeelte behandeld met Vallejo verf, Humbrol voor het gereedschap en de .50 guns, pigmenten van mig (roest, smoke) en schilderszaak (aarde, steen). De uitlaat uitgeboord net zoals de lopen van het geschut. Referentie; de experts van het forum, internet en Armor Walk Around M2/M3 Half-Track nr.4.

Vandaag mijn driver niet afgekregen en niet droog genoeg om te plaatsen. Wordt vervolgd in het militair of figuren forum.
Dit zijn mijn eindfoto's, veel plezier ermee :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 30 aug, 2006 22:05 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 04 dec, 2004 20:28 pm
Berichten: 12617
Woonplaats: kerkrade
Ik sluit me helemaal bij bovenstaande ovaties aan.
Zie er uitstekend geweatherd en gechipt uit,vind ik.

Nu nog een foto met de bouwerman erachter he :D .

Ron.

_________________
www.homeghost.nl


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 87 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement