Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 15:18 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 386 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39

Wat willen we brouwen in de volgende BCC
Poll eindigt op ma 06 maart, 2006 23:46 pm
Motorfietsen 28%  28%  [ 23 ]
Schepen (civiel ) 4%  4%  [ 3 ]
Militaire voertuigen 35%  35%  [ 28 ]
Vliegtuigen (civiel ) 11%  11%  [ 9 ]
figuren 4%  4%  [ 3 ]
anders (namelijk ) 19%  19%  [ 15 ]
Totaal aantal stemmen : 81
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 19 maart, 2006 18:54 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13621
Woonplaats: Haarlem
Dus even voor de duidelijkheid: Ik heb dus niet besloten om niet mee te doen omdat het onderwerp me niet aanspreekt, want ik ben wel van plan eens een zwaar gepantserd voertuig te maken, maar omdat ik momenteel een beetje de stapel weg probeer te werken :)


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 19 maart, 2006 19:04 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 maart, 2006 13:08 pm
Berichten: 4604
Woonplaats: Fryslân
Antonin schreef:
Je kan ook te lange tenen hebben :P


grotere schoenen kopen dan, anders heb je kromme tenen :P

@TFD: weten we, :wink: gewoon weer bij de volgende BCC aanwezig toch :wink:

En die stapel wegwerken? lukt bij mij niet, heb net 14 kitjes besteld in the USA :P plus de 9 die ik zo had ligge, en de 5 wagens waar ik nog mee bezig ben.... :roll:

_________________
[url=http://firerods.com/phpbb3/index.php]Firerods Forum[/url]
Klik op onderstaand plaatje om naar mijn website te gaan.
[url=http://www.firerods.com][img]http://www.firerods.com/firerodsbanner2.jpg[/img][/url]


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 19 maart, 2006 19:05 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13621
Woonplaats: Haarlem
Erik O. schreef:
Antonin schreef:
Je kan ook te lange tenen hebben :P


grotere schoenen kopen dan, anders heb je kromme tenen :P

@TFD: weten we, :wink: gewoon weer bij de volgende BCC aanwezig toch :wink:

En die stapel wegwerken? lukt bij mij niet, heb net 14 kitjes besteld in the USA :P plus de 9 die ik zo had ligge, en de 5 wagens waar ik nog mee bezig ben.... :roll:

Volgende BCC ben ik er waarschijnlijk weer bij want dan verwacht ik alle lopende projectjes af te hebben :oops:


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 19 maart, 2006 19:14 pm 
Offline
Moderator met vakantie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 aug, 2005 23:22 pm
Berichten: 4977
Woonplaats: Brunssum
Arie Kabaalstra schreef:
de Beheerders zullen uiteindelijk wel een ideetje hebben voor de volgende BCC, maar ik ben wel eens benieuwd naar wat de meeste forumleden zouden willen bouwen bij een nieuwe BCC.. dus vandaar deze Poll


Dit was de eerste posting van de pol.
Laat nu de moderatoren en verantwoordelijken maar beslissen over wat het moet worden.
Het over en weer gedoe hier begint aardig kinderachtig te worden.

Quote: (bijna letterlijk) Als "Pietje" dit beweert doe ik niet mee......

Sorry, maar ik brouw nog altijd voor mezelf en niet voor anderen, hier ben ik om te leren van anderen en niet om me de pis lauw te laten maken door anderen :!:

Heren moderatoren, wat mij betreft mag er een slotje op deze discussie, het lijdt gewoonweg nergens naar.

Laat je gewoon verassen wat de nieuwe BCC wordt en beslis dan of je mee doet, Fun genoeg. Maar help de BCC niet op deze manier om zeep met dat kinderachtige gedoe.


Groetjes Robert (die dus ook pas beslist of hij meedoet als de BCC op 1 april geopend wordt egaal wat er gebrouwd moet worden)


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 19 maart, 2006 19:21 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 01 apr, 2005 2:07 am
Berichten: 941
Woonplaats: Den Haag
Antonin schreef:
Je kan ook te lange tenen hebben :P


valt mee hoor, ik heb maat 44, maar ben 1.89 lang, ik weeg nu zo'n 112 kilo.......das best handig voor de sport die ik weer hebt opgepakt, nl boksen :D

ik denk dat jij juist iets te kort hebt, nl nadenken want wat win je ermee om te zieken? dat brouwers die heel veel ervaring hebben nu niet meedoen aan de bcc, weet je wat t gevolg daarvan is? dat brouwers die wel serieus met de hobby bezig zijn, onder jouw gallen lijden, immers de betere brouwers geven hun geen adviezen meer, jij verziekt t gewoon voor brouwers die wel graag dingen bij willen leren.......

als laatste: jij hebt blijkbaar iets tegen me, reageer dat niet hier op me af, maar doe dat persoonlijk tegen me, dat respecteer ik veel meer.....

@erik: bedankt voor je mening, jij bent dus wel een van de bouwers die graag leuk en goed wil bouwen, en open staat voor verbeteringen!

frans.

_________________
http://www.modelbouwclublier.be/


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 19 maart, 2006 19:26 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 03 sep, 2004 20:08 pm
Berichten: 9939
Woonplaats: Kaatsheuvel
bert schreef:
Heren moderatoren, wat mij betreft mag er een slotje op deze discussie, het lijdt gewoonweg nergens naar.

Je hebt gelijkt. Ik had gehoopt op bezinning, maar kennelijk kan er alleen nog maar worden gezeurd over het onderwerp.

Conclusie... 1 april start er weer een nieuwe BCC. Totdat ik (of een ander aangewezen persoon) voldoende tijd heb om wat regels op te stellen, laat ik dit onderwerp even rusten.

Arno

_________________
Arno
https://www.instagram.com/arno.smulders78/

WIP:
Porsche 911 964 Carrera RS
Porsche 935 1978 Moby Dick


Omhoog
  Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 386 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement