Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 18 apr, 2024 20:17 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 21 apr, 2020 12:37 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 18 mei, 2012 15:12 pm
Berichten: 1279
Woonplaats: hellevoetsluis
leuke kit , heb zelf de andere eens gebouwd ook met de ford slaapcabine
deze ford,s [ met of zonder slaapcabine ] waren de werkpaarden in de usa in grote getale gebouwd
de cabine was van de Budd corporation [ of zo iets ] wel Budd cabine,s zijn ook door mack gebruikt [ de N-type ] en FWD , Mercury [ canada ] als ik het goed heb
met de slaapcabine zijn ze wel gebruikt voor de movingvan,s waar deze uitvoering heel geschikt voor is [ decals zijn er wel voor te vinden ]
maak er een leuke uitvoering van wat je zelf voor ogen heb
gewoon lekker bouwen en plezier er in hebben
blijf hem wel volgen
koos

_________________
do it like pruitt used to do it
movin on


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 03 mei, 2020 17:53 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 22 okt, 2017 18:25 pm
Berichten: 556
Dank voor de reacties. @Koos: na de opmerking van Hermann om er iets van anders van te maken, dan een Ferrari trailer ben ik weer op zoek gegaan naar afbeelding van een dergelijk Ford. Inderdaad kwam ik ook bij de "movers" uit. Ik ben er nog niet uit wat ik er van maak. De combinatie van Ford trekker met Ferrari trailer komt bij mij vanaf het begin al een beetje vreemd over. Denk aan de recente film "Le Mans '66". Die heet in de VS niet voor niets "Ford v Ferrari". Ik denk er nog even over. :)
Ondertussen wel een begin gemaakt met de trailer. Hier het onderstel.
photo 506847
en vervolgens op de onderplaat aangebracht. Net als de steunpoten. De onderplaat zit nog niet vast aan de opbouw. Op deze manier kan ik hem apart spuiten van de opbouw.
photo 506848

_________________
Groet, Martin.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 04 mei, 2020 0:23 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 27 mei, 2012 1:01 am
Berichten: 2120
Lekker bezig Martin.

De film die je aanhaalt ken ik niet, ik ken alleen de versie met Steve Mqueen in de Porsche 917 tegen de Ferrari.
En inderdaad een Ford die een Ferrari trekt....... :? :roll:

Ach, gewoon lekker bouwen, en dan tijdens het bouwen krijg je vanzelf de definitieve ingeving, heb ik ook nog al eens aan de hand. :wink:
Mocht je inderdaad een mover maken, dan kan je voor decals altijd nog bij Jerry kijken, hij heeft veel movers decals voor truck en trailer, ook voor het tijdsbeeld waar jij in bouwt. Modeltrucking.com

photo 506912
Bron: Modeltrucking.com

Wat het ook wordt, veel bouwplezier!

Hermann.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement