Dank voor de reacties mannen.
@ Hermann:
Bij de hogere cabines werd/word altijd een hap uit de cabine gehaald zodat met het kantelen van de cabine die niet in de knel komt met de koelmotor.
Ook word de koelmotor wel eens in een nis geplaatst, maar dat gaat dan weer ten koste van het laadvermogen.
In middels weer een stapje verder en de bak neemt ook weer leuke vormen aan met de typische BUSSBYGG profilering.
Ook al paneellijnen in de bak gekrast voor de deuren in de zijkant van de bak en op de achterkant van de bak.
De kist aan het chassis is gemaakt en de steun aan het chassis daarvoor.
En zo gaat er toch al aardig een echte Zweedse bakwagen ontstaan.
En met de kist er bij.
Aan de koelmotor heb ik ook weer een begin gemaakt, deze keer iets makkelijker dan normaal, de zijkanten en ook het formaat is door Italeri zelf al gemaakt.
Alleen zelf weer een open front aan het maken zodat er weer net wat meer detail ontstaat.
Ook de bovenkant word weer open en met inhoud.
De hap uit de cabine is ook echt nodig, de koelmotor valt zoals te zien net iets in de cabine en de cabine kan nu mooi kantelen en blijft mooi vrij van de koelunit.
Een afsluit plaatje van 2 FH's van bovenaf waarvan ook een beetje de hap uit de cabine te zien is.
Groeten Sebas.