Bedankt jongens voor de reacties.
Voor een trailer zit ik nog te dubben Eddy. Het is geen prioriteit, maar ik ben bezig als zijprojectje met de Revell dieplader aan te passen. Zou zomaar kunnen dat deze nog eindigt in de kleuren van Steinle voor achter deze MAN. Je ziet dan wel minder van de leidingen in het chassis, zoals Hermann ook al opmerkte.
De velgen zijn overigens geen Italeri chrome, maar met Alclad gespoten.
En van de raamrubber had je wel gelijk Onne. Ik had de raamrubbers al zwart gemaakt, maar iets te smal gedaan blijkbaar. Ondanks dat de voorruit er al in zat, toch nog maar eens met een Edding stift de rubbers wat aandikken. Ze zien er nu beter uit:
Daarna alle dakversiering erop en de cabine definitief op het chassis zetten. De lampen en luchthoorns zij ook met Alclad gespoten, de lampglaasjes en zwaailampen met Tamiya Clear Orange. De bumperpartij is nog dryfit om de hoogte te bepalen ten opzichte van de definitief vastgezette cabine:
Na wat extra chassis steunen voor de bumper te hebben gemaakt, kon dit onderdeel ook definitief vastgelijmd worden:
Dan enkel nog Duitse kentekenplaten maken, trailer leidingen voor achter de cabine, en achterspatlappen:
En dan zitten alle onderdelen er op en zijn alle bakjes leeg. De MAN is klaar
.
Buitenfoto's komen nog wel eens, maar dit zijn voorlopig eindfoto's die binnen zijn gemaakt, maar wel met daglicht, dat dan weer wel:
Op de foto"s lijkt het geel nogal geel, maar in werkelijkheid is het iets donkerder en lijkt het meer op het 'mosterdgeel' van de oude Steinle vrachtwagens.
De bouwdoos bouwt lekker weg zonder noemenswaardige problemen. Niet alle kitbash heruitgaves van Italeri vind ik even geslaagd, maar dit is toch wel een heel mooie. De dubbel aangedreven achterassen geven een stoer uiterlijk aan deze fraaie gelijnde F2000.
Bedankt voor het meelezen en de reacties, en tot een volgende gelegenheid.
gr
Eddy