Dat is aardig mis gegaan, er is behalve de markante ribbels niet veel te herkennen.
Wat voor soort vorm heb je gebruikt?
En hoe heb je die gevuld?
Oja, wat is de schaal? Of heb ik daaroverheen gelezen?
Het dak lijkt door luchtinsluiting niet te zijn gevuld, maar ik zie bij de rand van de grille beschadigingen die bij het lossen met geweld lijken te zijn ontstaan.
Tevens lijkt het alsof de 'deur' niet vlak is, maar een soort van schuine welvingen heeft.
Hoe dik zijn de wanden op de dunste stukken? Je hebt voor de stevigheid en soepel vloeien van de hars nog een flinke wanddikte nodig. Tenminste met handgieten. (Professioneel -vacuum- gieten kan veel dunner)
Maar je zult wat meer foto's en info moeten plaatsen voor een goede beoordeling.
Mocht je de cabine op z'n kop gieten met losse binnenvorm (lijkt me het meest aannemelijk) dan kun je proberen om eerst de vorm te vullen met een hoeveelheid hars, en daarna de binnenvorm voorzichtig op zijn plek brengen zodat deze de hars uit de vorm drukt. Op deze manier heb je wat minder kans op grote luchtinsluitingen.
Of een buisje of rietje diep tussen beide vormdelen steken en dit met een trechtertje of grote injectiespuit ofzo vullen. Dan zorg je namelijk dat de hars zo laag mogelijk instroomt en de lucht met het vullen naar boven toe weggaat.
Of een combinatie van beide. (Voorvullen binnenvorm op z'n plek en nan nog flink navullen.)
Bij het vullen mag er best overtollig materiaal uitvloeien, de stroom hars neemt dan makkelijker luchtbelletjes mee.
Maar alles blijft gissen als we niet weten hoe je dit hebt aangepakt.
Odorf