Dank voor alle reacties weer jongens. Ik ben inmiddels alweer wat verder en de schuifdeur in de cabine zit er nu ook in. Daarnaast ben ik alvast begonnen met de motorruimte e.d , dus de linkerkant van de opbouw. De deuren zullen gewoon dicht blijven en er komt dus ook geen motor in.
Zoals op de foto is te zien sluiten die deuren ook niet echt netjes, maar dat was de bedoeling
en is al een beetje de voorbereiding op de verwering die hij gaat krijgen.
En omdat jullie nieuwsgierig waren naar de giek.
Hier het eerste deel.
De foto's spreken eigenlijk wel een beetje voor zich, maar ik heb dus een mal gemaakt met daarin de tekening en op die manier was het niet zo heel moeilijk om alles op de juiste plaats te lijmen. Ik heb dat een paar jaar geleden met de vakwerkmast van de Demag kraan ook zo gedaan en dat was me goed bevallen. Qua stevigheid valt het mee en verwacht ik wel dat het voldoende is, temeer omdat het allemaal niets weegt natuurlijk. En echt gewicht komt er toch niet aan te hangen.
Hier maar weer een paar plaatjes.
Gr. Zeger