ja , omdat ik een serie international,s wilde maken , doe ik een bouwverslag van diverse international,s
ben begonnen met een paystar alsook een R-type en de prostar , bij de prostar maak ik gebruik van zogezegde spatborden skirts waar bij de zijskirts helemaal wegvallen
deze zijn gemaakt door DMTC en ik probber ze uit of ze voldoen aan de verwachting [ en ook of het staat ]
het viel me op dat bij de echte meestal tankwagens haast geen zijskirts hebben , zal wel te maken hebben met de plaatsing van een compressor of pomp
ben begonnen met het chassis en motor van de prostar en ik weet dat de passing goed is , MAAR ,je hebt een betonschaar nodig om de onderdelen van het gietraam te knippen
deze zijn bij dit model ontzettend dik , over 100 kit,s die gegoten zijn gebruik je een ton meer aan materiaal [ volgens mij
] en dan extra werk om ze netjes af te bramen
deze dus
plaatje begin stand chassis en motor
de R-type
dit word een bakwagen oude stijl , hij staat nu op een leen chassis
tot zover
koos