Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 16 apr, 2024 19:29 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 11 apr, 2017 21:08 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 25 okt, 2007 13:08 pm
Berichten: 3608
Woonplaats: Twello
Knap model geworden John, niet alledaags en passend bij de Revell Bussing, Krupp en de Italeri Blitz en uit een periode waar je op shows
niet veel vrachtwagen van zult vinden.
Mooi aan het experimenteren met de huif en die is echt goed gelukt. De rol achteraan zou bij de riempjes nog wat insnoeringen mogen hebben
of in ieder geval een riempje meer maar ik ben een kniesoor 8)
Mocht je het grote plastic reservewiel nog willen uitruilen voor eentje die op je model past......ik heb die nog wel liggen hahaha
Benieuwd naar je volgende civiele voertuigenproject.

groet, Johannes


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 11 apr, 2017 21:41 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 11 okt, 2012 17:10 pm
Berichten: 1387
Johannes,

Bedankt voor je berichtje. :)

Dat riempje komt er nog op. Twee zijn inderdaad een beetje armoedig. Dat reserve wiel was even een improvisatie. Ik heb nog wel bijpassende banden, maar die moeten dan van een model komen, dat een metamorfose moet ondergaan. kortweg herbouw. Daar moeten dan ook andere banden op komen.
En er komen zeker nog wel nieuwe (oude) trucks bij. Teveel ideeën en te weinig tijd. :roll:

Voorlopig zit ik nu weer in het vlieg gebeuren. Ik ben bezig wat nieuwe dingen uit te proberen. De plannen had ik al heel lang, nu maar kijken of ik het in praktijk kan brengen.

Met vr.gr.
JohnH


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement