IK ben ook blij dat het een beetje lukt.
Vanavond de schuifdeur gepast. Ik ben ook heel blij dat hij helemaal sluit, en de stijl dezelfde opening heeft. Weer open gaat en weer dicht kan, zonder frictie of torsie op het dak. De schuifruimte is echter minimaal, dus met spuiten weet ik nog niet hoe op te lossen. Een aantal zaken waar ik angst voor had is ook gelukt, hahaha de portieren zijn nog steeds gefixeerd. De achterkant werkt nog steeds en draait. Nu vertrouw ik de seconde lijm nog steeds niet, met schuifdeur erin in de garage gezet.
Voor mij moet de grootste ellende nog beginnen, het in kleur brengen. bouwen gaat eigenlijk snel, als ik tape en kortstondige lijm gebruik. nu zijn er echter wel een aantal delen, onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Om goed te spuiten, moet ik toch gaan splitsen. Ook bedenk ik het luik waar het reserve wiel achter is, kan ook open of dicht, bevestigd worden, misschien ook een scharnier aanbrengen.
De wielen, nog steeds mee beginnen, ook bij deze kit, is de verbinding zo zwak, in tegenstelling tot de R4, wil ik dat ze draaibaar blijven, de passing wordt nu ook weer met enige druk resing over resing heen schuiven, en hopen dat die nokjes van 0,1 mm blijven.
Beste vrienden even zoeken naar het onderwerp banden losmaken. Voor vandaag de kleine update.
helemaal dicht, helemaal open, half voor en half achter