Begin gemaakt, doos opengemaakt, alles gecontroleerd, Losse en kapotte deeltjes, in het juiste frame, gebracht. Hij is tenslotte niet nieuw. Alle foto's van de frame's , staan hier in een album.
Zoals ik vertelde hij is heel gedetailleerd, zie de foto's van de remmen en stuurinrichting. ook de bouwtekening is met hele kleine stapjes uitgelegd.
Het aantal frames in de doos, is heel veel, en prettig is het chassis en alles stukje voor stukje opbouwen.
Op de eerste foto, is te zien, remschijven remklauwen en bediening.
Op de tweede herken ik duidelijk, vering, torsiepunten, rembediening, lucht en dieseltank, kranen en verbindingen, gezien vanaf de bovenzijde, op de derde, is het vanaf de onderzijde.
De sturende wielen en de bediening zitten links, dat is een rad die goed in mijn oren geknoopt is, en zijn draaibaar!!!. Wat ik wel vindt is dat de verbindende stuurstang, buigzaam is, zodat de wielen met enige vertraging elkaar volgen. Zo ook bij de remstangen, de bussen en scharnierplaatsen zijn star, en de stang is flexibel. Het zelfde heb ik gezien, bij de versnellingsbak stang, ook deze is buigzaam. Wel een mooi detail, is de schuifstukken op de aandrijf en tussenassen. Ook heel goed te zien, de smeernippels, op deze is geen automatisch smeersysteem.