Uche, uche, zow deze was ook al behoorlijk gezakt terwijl ik nu toch al weer een weekje of wat intensief met het DAFje bezig ben.
Nu bijna alle Jabbeke projecten wel in beeld zijn kwa Nederlandse inbreng maar even weer bericht over de vorderingen van de 3200.
De cabine is voorzien van 2 lagen blanke lak, yep 2 lagen en dat had ik eigenlijk niet moeten doen.
De Humbrol was iets bruinig geworden en met 1 laag valt dat niet op maar toen ik het cabine casco een 2e keer moest lakken
paste het niet meer bij de andere lossen gespoten onderdelen. Dus inderdaad die onderdelen nog maar een keer naar de spuiterij
en ook daar een 2e laag op.
Op de DAF museumdagen had ik Gerrit Volgers gesproken die ook experimenteert met het 3D printen en nu een leuk gadget had in
de vorm van het verend wiel DAF embleem wat op het klepje boven de grille moet komen.
Dat is geprint in Ultra Detailed Frost en ik was verkocht toen ik het zag.....nog geen 8 mm breed en in kleur gezet kun je net Eindhoven
niet lezen maar voor de rest alle details.
Dus die prijkt nu op het klepje waar de vuldop van de radiateur achter zit, tot op dit moment nog zonder knop maar die komt er denk ik nog
wel op.
De bak heb ik nu spuitklaar gemaakt, het hang- en sluitwerk doet het en alle houten planken zijn als schot samengelijmd en past in de openingen.
Het interieur is bijna af en de rest van de week wil ik gebruiken voor het afbouwen van het chassis.
Het huwelijk tussen de cabinevloer en het chassis heeft gisteren plaatsgevonden en de nodige zweetdruppels gekost om alles netjes uitgelijnd te
krijgen. De uitlaat kan er nu ook onder.
Kortom genoeg aan kleine dingen te bouwen, pixzzz
grtz. Johannes